Mekhjälp i Sthlm: Sänkning 406 V6 Sedan

Problem med bilen och frågor om produkter m.m tas upp i denna avdelning.
Post Reply
Falk

Mekhjälp i Sthlm: Sänkning 406 V6 Sedan

Post by Falk »

Besiktigade 406'an igår och blev till min fasa upplyst om att fjädern höger fram hade gått av. Inte undra på att det klonkat lite....

Tänkte därför passa på att montera den sänkningssats (4 st fjädrar från Eibach) som jag haft liggande ett tag. Inser dock att jag nog inte fixar detta själv och tänkte därför höra om det finns nån som har lust att hjälpa mig med detta, mot vederbörlig ersättning naturligtvis.

Hör i så fall av dig till [email protected] eller 076-8428432.

Mvh Johan
406 V6 Sport -01
807 -06
olsén
Crew
Crew

Post by olsén »

hade du vart närmare halmstad så hade jag gärna hjälpt dig. annars, kom ner innan sommarträffen så åker du i låg bil dit...
Äger:
*406 SS -02 "Lady"

I Garaget:
*projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour
*dremel multi

Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906
Filmstjärnan
Fnatte
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by Fnatte »

Har du någon bra plats att vara på å göra det, visst. Jag har lite tajt i mitt garage. Jag antar att du vill ha det gjort snart?
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l

FR Autosport Sweden FTW
Falk

Post by Falk »

Nja, det enda som jag kan garantera är under min carport på Ingarö... Möjligtvis en polares garage. Funkar Ingarö för dig?

Fick av förklarliga skäl en 2:a på besiktningen så jag skulle helst vilja ha det fixat innan sista April för att slippa körförbud. Bilen går dock att köra utan några större problem.
406 V6 Sport -01
807 -06
Post Reply