Spontanträff/improviserad cruise STHLM 29/4 IKVÄLL

Här diskuterar vi såväl våra egna officiella träffar som mindre sammankomster och andra evenemang
Post Reply
Fnatte
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Spontanträff/improviserad cruise STHLM 29/4 IKVÄLL

Post by Fnatte »

Jaaaacob(yakup) tyckte vi skulle få ihop lite folk och glid runt lite på stan i bil, ikväll. Vi tänkte kring 22 tiden träffas och göra småkidsen impade(kåta) av våra bilar, det är mösspåtagningskväll ikväll.
Plats har vi inte tänkt på, men kanske uppe vid kth, hyffsat stort att hänga på till en början.
Slå en plingeling om ni vill joina, O73 685 48 8I, till mig.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l

FR Autosport Sweden FTW
gsxswe
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by gsxswe »

Typisk att jag läser detta nu efter att ha kommit hem precis och varit ute och gasat av mig. :cry: Nu är det försent då jag sitter med en öl i handen redan...
Peugeot 306 GTI (Rallye) -99
Jaaacob
Crew
Crew

Post by Jaaacob »

Var i jakobsberg på träff först, 30 annonserade bilar på garaget(.)org. Hah, ye right, 3 parkeringsdäck fyllda med massor av vrålåk, ca 400 bilar.

Sen blev det streetrace i rosersberg med hälften av bilarna men ca 800pers i publik, vansinnigt för att vara sthlm. Längesedan sånt hände här :)
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!

Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Fnatte
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by Fnatte »

Det blev PuggenTO(Erik), Jaaaacob och jag som träffades, samt kom en polare i en MINT Lancia Delta Integrale HF, sjukt fin är den. Hände inte jättemycket i stan, men det var skoj att träffas.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l

FR Autosport Sweden FTW
Fnatte
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by Fnatte »

gsxswe> Skickar du över ditt nummer så har vi kontakt om vi spontanar ihop något mer i sommar.

FR Autosport Sweden FTW
Jaaacob
Crew
Crew

Post by Jaaacob »

Ja det var jättekul!
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!

Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Rx37

Post by Rx37 »

Jaaacob wrote:Var i jakobsberg på träff först, 30 annonserade bilar på garaget(.)org. Hah, ye right, 3 parkeringsdäck fyllda med massor av vrålåk, ca 400 bilar.

Sen blev det streetrace i rosersberg med hälften av bilarna men ca 800pers i publik, vansinnigt för att vara sthlm. Längesedan sånt hände här :)

Jag också vill vara med om sånt :(
Frilllan
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by Frilllan »

f*n att man missa det här då, hänger gärna med nästa gång!:D
gsxswe
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by gsxswe »

Fnatte wrote:gsxswe> Skickar du över ditt nummer så har vi kontakt om vi spontanar ihop något mer i sommar.

Visst, skickar ett PM. Är inte alltid jag kan haka på men om inget är planerat så dyker jag gärna upp och hejar på alla. :)
Peugeot 306 GTI (Rallye) -99
PuggenTO
Guldmedlem
Guldmedlem

Post by PuggenTO »

Var grymt nice. f*n Jacob, vi ställer upp mot varandra nästa gång i streetrace :D

Och ja, Lancan var grymt fin :D

Jag föreslår en till spontanträff ganska snart :)
Dieselfrälst i samarbete med 207 1,6 HDI Dieselpower. Diesel is the shit...

PS. Jag diggar min avatar...
Post Reply