j-jugga wrote:Någon som vet hur detta kit som jag länkar till är? Har ju träpanel i min och skulle väl vilja byta ut det mot lite "modernare" utseende?
j-jugga wrote:Någon som vet hur detta kit som jag länkar till är? Har ju träpanel i min och skulle väl vilja byta ut det mot lite "modernare" utseende?
Jag har som sagt en 306:a... Tycker 1300kr är rätt billigt?
blir säkert fräscht, men jag tycker det verkar rätt dyrt för plastfolie. Mer värt att köpa en burk metallic spray eller foliera själv kanske?
Dessutom får man inte handla från sidor med stavfel! "
Handtag til ruter"
Stör mig också på företag som inte har ett enda namn på en kontaktperson på sidan.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Slog till på lite mattor också när man ändå är i farten.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
De röda verkar ha försvunnit just nu, men de är väl tillbaka snart.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
Köpte en billig stereo till firmabilen, låter schysst för en femhundring En polare har en "noname" för samma pengar och den låter riktigt illa om man jämför.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Jag har som sagt en 306:a... Tycker 1300kr är rätt billigt?
Annars lackar du bara det du har, jättelätt.
Sen är du inne i fel tråd om det inte är så att du redan köpt kitet?
Tycker faktiskt de blir snyggare med dekalering. btw.. näst minsta brorsan köpte carbonfiberark för några hundra och skar ut själv. blev riktigt snyggt.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...