Du kommer kunna se den stå parkerad nere vid stationen om vardagarna om du verkligen vill framöver.
Okej,jag tar med ungarna och polermaskinen. Vi kan faktiskt inte ha solblekta 205:or i tullinge.
Gör det till en heldag, så blek är den.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
mkgsp wrote:Mean machine, Var det din röda med guldiga fälgar o fina kjolar i T centrum idag?
Men för H-vete, var det du som kom med Durangon och två ungar? Jag satt där och väntade på tjejen som var inne och handlade kyckling. Och jo, det var både jag och min bil där.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
Men för H-vete, var det du som kom med Durangon och två ungar? Jag satt där och väntade på tjejen som var inne och handlade kyckling. Och jo, det var både jag och min bil där.
Haha, jag funderade "hmm det är nog han,jag ska gå fram" "meen nääe den är inte så solblekt det e nog inte han , skit i det" Attans då.
Joo, nog var det jag allt. Den såg ju fin ut puggen. Tjejen såg jag aldrig så det får jag kommentera en annan gång.
För övrigt, äldsta dotterns kommentar. "Titta pappa där står en till rallybil"
Nu:
Peugeot 205 GTI -90
BMW 523i Touring -99
Förr:
Dodge Durango 4,7L -03
Audi A6 1,8T -00
Opel Astra 1.6 -94
mkgsp wrote:Haha, jag funderade "hmm det är nog han,jag ska gå fram" "meen nääe den är inte så solblekt det e nog inte han , skit i det" Attans då.
Joo, nog var det jag allt. Den såg ju fin ut puggen. Tjejen såg jag aldrig så det får jag kommentera en annan gång.
För övrigt, äldsta dotterns kommentar. "Titta pappa där står en till rallybil"
Nog är den solblekt allt, men den stod väl lite i skuggan. Eller rättare sagt; vissa delar är väldigt solblekta, andra lite mindre. Tjejen å sin sida är blek.
Jag var i trollhättan igår å idag men inte med skajlajn
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Jaaacob wrote:Jag var i trollhättan igår å idag men inte med skajlajn
Ja såg Jaaacob, han städade efter Erik Hassle
Nämen hah! att du inte skrek, åååh... jaaaaacooob Vafan, bättre hyfs å hälsa nästa gång
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...