Hallå.
Tänkte lägga ut en liten intressekontroll på reservdelsbilen jag har stående. Är osäker på om jag ska sälja hela bilen i samband med försäljning av rätta 205'an så därför kollar jag med er entusiaster om ni behöver några delar först. Naturligtvis säljer jag hela bilen om så önskas.

Har hunnit plocka några detaljer så som generator, v drivaxel samt länkarm.. har även plockat lite småsaker som reläer och slangar mm. Fixar så att bilen kan rullas upp på släp vid intresse!
I övrigt var bilen fullt körbar innan jag gick lös på den och både motor och låda var i kalasskick.
Det mest intressanta detaljerna att nämna är väl en extra rostfri bagagelucka och framskärmarna som sitter på ser bra ut även de förutom att de är bra solblekta. En uppsättning däck på alufälgar (ej gti utan de andra std-fälgarna)
Bilen står ft vid garaget i kramforstrakten men utvalda delar kan tas med till sundsvall eller skickas. Vid ev affär av hela bilen kan jag ta den på släp till sundsvall också.
Vill ni ha bilder får ni höra av er. Detta kan ni göra antingen via PM, mejl eller tele.
Mejl: [email protected]
Tele: 073-8357281
Priset för hela bilen är 1000kr, exkl fälgarna och den extra bagageluckan. Hämtas den snabbt går jag ner några hundringar..
Är ni intresserade av något specifikt är det bara att lägga ett skambud. Är inte alls omöjlig med priser då jag hellre ser att saker försvinner och kommer till användning..
EDIT: La även upp en bild på åbäket. Låt er inte avskräckas av dess yttre.
Med vänliga hälsningar
Daniel