Oj då det där såg ju inte så bra ut. Har två stolar i skapligt skick men med fel klädsel. Du ska inte till Gelleråsen i helgen eller vet nån som ska dit.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
R-Gubbe wrote:Oj då det där såg ju inte så bra ut. Har två stolar i skapligt skick men med fel klädsel. Du ska inte till Gelleråsen i helgen eller vet nån som ska dit.
Det går relativt lätt att skifta över klädsel har jag för mig
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
R-Gubbe wrote:Oj då det där såg ju inte så bra ut. Har två stolar i skapligt skick men med fel klädsel. Du ska inte till Gelleråsen i helgen eller vet nån som ska dit.
färgen tror jag inte besiktnings gubbarna ger mig en 2a för8)
jadu det är ju en bit från norrköping till Hedemora men det kan det nog f*n vara värt, Vad skall du ha för stolarna ?
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
Tänkte du backa upp hit. Från Norrköping är det ju bara 25mil om man tar rätt väg kan det bli 22 säger dom som vet men den har jag inte hittat. Lördag 12.00 åker jag till Gelleråsen och kommer hem sent söndag kväll. Annars är jag hemma mest hela tiden.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
R-Gubbe wrote:Tänkte du backa upp hit. Från Norrköping är det ju bara 25mil om man tar rätt väg kan det bli 22 säger dom som vet men den har jag inte hittat. Lördag 12.00 åker jag till Gelleråsen och kommer hem sent söndag kväll. Annars är jag hemma mest hela tiden.
Haha ne inte backa men iom körförbud på min 205a så måste jag ta en Citroen som har bra komfort men inte lika bra motor..
R-Gubbe wrote:Tänkte du backa upp hit. Från Norrköping är det ju bara 25mil om man tar rätt väg kan det bli 22 säger dom som vet men den har jag inte hittat. Lördag 12.00 åker jag till Gelleråsen och kommer hem sent söndag kväll. Annars är jag hemma mest hela tiden.
Haha ne inte backa men iom körförbud på min 205a så måste jag ta en Citroen som har bra komfort men inte lika bra motor..