Jag är i stort behov av att byta bakre ljuddämpare eftersom det nu börjar låta lite väl mycket och kännas lite pinsamt
När jag kollar på mekonomen så har de en bakre burk för 1300:- och en bakre burk för 2400:-
Vilken skillnad är det på dessa, är det någon som vet ?
Kan jag köpa den billigare trots att det skall vara den dyrare enligt mekonomen ?
Ser fram emot svar !
Jag är i stort behov av att byta bakre ljuddämpare eftersom det nu börjar låta lite väl mycket och kännas lite pinsamt
När jag kollar på mekonomen så har de en bakre burk för 1300:- och en bakre burk för 2400:-
Kan jag köpa den billigare trots att det skall vara den dyrare enligt mekonomen ?
Ser fram emot svar !
köpa kan du alltid göra, sen om den passar är svårt att svara på, vad är skillnaden på dom två???
A good friend will come and bail you out from jail... but, a true rider will be sitting next to you saying, damn.... that was fun.
Ser fram emot svar !
köpa kan du alltid göra, sen om den passar är svårt att svara på, vad är skillnaden på dom två???
Ja, vad är skillnaden ?
Jag förstår inte vad de gjort som motiverar prisskillnaden 1000 kr..
Någon måste ha uppmärksammat detta tidigare, eller ?
kollar på meca, där är prisskillnaden mindre, skillnaden mellan dämparna verkar vara minimal, ser ut sm om ena upphängningen sitter liiiite annorlunda på den ena.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.