Försöker komma på vad han heter.... stött på honom några gånger, bor i björlanda har jag för mig..... "slutlekt" tror jag forumnicket är.Claes B wrote:Blev omkörd av en (sänkt?) svart 306GTi med klubb-skylthållare igår vid 15.30-tiden på E6 genom Mölndal. "Maniacs" gamla bil eller nån annan?
Jag såg dig!
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
ja, beskrivningen stämmer inSNILLET wrote:Försöker komma på vad han heter.... stött på honom några gånger, bor i björlanda har jag för mig..... "slutlekt" tror jag forumnicket är.Claes B wrote:Blev omkörd av en (sänkt?) svart 306GTi med klubb-skylthållare igår vid 15.30-tiden på E6 genom Mölndal. "Maniacs" gamla bil eller nån annan?
Peugeot 306 GTi -97 Bruksbil, på riktigt
Peugeot 306 GTi -97 Busbil
Peugeot 306 GTi -00 Inga planer?!
Är stolt ägare till den lägsta bilen i klubben
Det var jag som busade, inget illa mentchilibyte wrote:Var Peder i Trollhättan igår och körde sin horisontella linje kanske?
Vem f*n ändrade mitt inlägg?
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
På 2 dagar har jag mött 5 från PSC varav 4 oplanerat.
Skulle till Markaryd och möta T.P, stannar på macken i Öreklljunga och där står Lollo och Jocke och tankar och provianterar. Åker vidare till Markaryd där jag möter upp med T.P och får lite reservdelar.
Kör ut till Simon i Jonstorp och lämnar släpet jag lånat av hans far, och på vägen hem möter jag Simon. Sen möter jag Jönsson i Ängelholm som kommer i sin 306, nån halvtimme senare möter jag honom igen och då i hans RX-7.
Skulle till Markaryd och möta T.P, stannar på macken i Öreklljunga och där står Lollo och Jocke och tankar och provianterar. Åker vidare till Markaryd där jag möter upp med T.P och får lite reservdelar.
Kör ut till Simon i Jonstorp och lämnar släpet jag lånat av hans far, och på vägen hem möter jag Simon. Sen möter jag Jönsson i Ängelholm som kommer i sin 306, nån halvtimme senare möter jag honom igen och då i hans RX-7.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Re: Jag såg dig!
Antingen såg jag Olséns 406:a idag eller så finns det en bil till sm är jäääääääävligt lik den?
Typ lunchtid riktning från gasklockan ut på E6 söderut, jag körde mot E20, 2 bilar bakom.
Typ lunchtid riktning från gasklockan ut på E6 söderut, jag körde mot E20, 2 bilar bakom.
Hans Hellström
de är en kopia, jag och olsén har sett den nån gångSNILLET wrote:Antingen såg jag Olséns 406:a idag eller så finns det en bil till sm är jäääääääävligt lik den?
kopia i mitt förra utförande...
men det var inte jag...
sthlm idag
men det var inte jag...
sthlm idag
Äger:
*406 SS -02 "Lady"
I Garaget:
*projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour
*dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906
Filmstjärnan
*406 SS -02 "Lady"
I Garaget:
*projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour
*dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906
Filmstjärnan
Var nyss hemma hos Bosse! Trevligt att titta lite på skåpet och även få åka och köra
Och snacka massa skit!
Själv slog jag i framvagnsbryggan i asfalten fyra eller fem gånger på vägen utanför ^^ Straffet för att köra lågt
Själv slog jag i framvagnsbryggan i asfalten fyra eller fem gånger på vägen utanför ^^ Straffet för att köra lågt
Peugeot 306 GTi -97 Bruksbil, på riktigt
Pekade finger åt kepsnörd i en saab. Någon här?
Peugeot Sport Club of Sweden | DART DOMINATES
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Re:
Bilradio?TimMi16 wrote:BaleradoMorbidio wrote:Tack för åkturen Ballerado!
*var tvungen*
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW