ja det är bra med bagageutrymme. jag skulle nog välja en 2liters men hellst en diesel ja dom är relativt driftsäkra.ja det är 16v i dom som är bensinare och saknar turbo bränsle mässigt vet jag inte riktigt hur dom är åker själv diesel och dom ligger runt halvlitern
Min 2,2a har gått 26K mil och min 2,0a 37K mil och still going strong Vanliga bekymmer man kan råka ut för är tex. parallell stag i bakvagnen, rostiga bromssköldar bak, spruckna ABS kransar fram mm. inga stora grejer som man inte kan fixa till. Största bekymret är att hitta en lämplig ersättare när man tröttnat på bilen då man lätt blir bortskämd med att alltid få plats med allt man vill ha med i bilen. Två barnvagnar bredvid varandra är inga bekymmer om man nu skulle ha polare mer barn som vill åka med.
406 2,0 -00
406 2,2 sport -00
MX5 1,8 roadsport C -94 #77
windad wrote:måste vara för där e bytt motor på den..
Njae, ett motorbyte ska ju inte rendera i ett lägre pris. Jag tar för givet att det är bytt till en likadan motor. Det är så det går till i de allra flesta fall. Annat är bara dyrare och besvärligare.
308 1,6 HDi -10
Claes Börjesson #496 __________________ "Tiden är den mest rättvist fördelade resursen. Alla har 24 timmar till sitt förfogande varje dygn."