Första gången på kullen för mig
Lite tråkigt för tobbe men det blir nog andra bullar nästa år!
Blev många bilar också
Bilder dyker väl upp senare ikväll/imorrn antar jag

Blivande vandringspokal för träffens ras???SNILLET wrote:Ditt avgassystem är snart en PSC institution
bah låter som en dålig bortförklaring för att du vill höras mer än mig-Skalman- wrote:Hade riktigt kul så länge det varade. 306:an passar perfekt på Kinnekulle, snäll och lättkörd så man kan ladda på rejält.
Mitt typ 10 år gamla Simons-system bestämde sig för att spricka redan efter några varv men det funkade hjälpligt i tre pass. Till slut gick det av helt så det vart ingen mer körning.
Tack Micke för nödhjälp!
Jag fick hängt upp systemet så jag kom hem i alla fall. Var bara lite drygt att köra 15 mil med avgassystem som var av efter katten i en bil utan ljudisolering
Du var... inte ens där?Jönsson wrote:bah låter som en dålig bortförklaring för att du vill höras mer än mig-Skalman- wrote:Hade riktigt kul så länge det varade. 306:an passar perfekt på Kinnekulle, snäll och lättkörd så man kan ladda på rejält.
Mitt typ 10 år gamla Simons-system bestämde sig för att spricka redan efter några varv men det funkade hjälpligt i tre pass. Till slut gick det av helt så det vart ingen mer körning.
Tack Micke för nödhjälp!
Jag fick hängt upp systemet så jag kom hem i alla fall. Var bara lite drygt att köra 15 mil med avgassystem som var av efter katten i en bil utan ljudisolering
Ahh, kul att se dig här igen!Fishy wrote:Tack för idag! Riktigt kul, och en väldans tur med vädret![flash=][/flash]
Många år sedan senast, både som medlem i klubben och körande på Kullen. Gav blodad tand och kommer besöka fler träffar nästa år!!
Känns bra att vara tillbaka i Puggträsket!! =)
haha nån annan får dra storyn men de blev lite kommentarer på min entréSNILLET wrote:Där fick ja....