-Jonas- wrote:Det vore toppen om ni kunde införa kategorier för olika peugeot modeller! Som det är nu hamnar ju allt under allmänt, blir ju lite rörigt! Sedan tror jag fler skulle använda forumet om varje modell har en specifik kategori.
Håller med. Som det är nu så är det ju det som är en enda gröt. Citroenakutens forum är ett föredöme. Lättsökt och lättnavigerat.
Jag personligen gillar inte det alls! Det finns så många andra bilar som delar olika system och komponenter. Däremot tycker jag att man kanske ska ha en flik som man fyller i om vilken modell det gäller så man ser det i topicen.
Styrservo krånglar [206]
Peugeot 306 GTi -97 Bruksbil, på riktigt
Peugeot 306 GTi -97 Busbil
Peugeot 306 GTi -00 Inga planer?!
hedis wrote:Jag personligen gillar inte det alls! Det finns så många andra bilar som delar olika system och komponenter. Däremot tycker jag att man kanske ska ha en flik som man fyller i om vilken modell det gäller så man ser det i topicen.
hedis wrote:Jag personligen gillar inte det alls! Det finns så många andra bilar som delar olika system och komponenter. Däremot tycker jag att man kanske ska ha en flik som man fyller i om vilken modell det gäller så man ser det i topicen.
Styrservo krånglar [206]
Det är bra.
Captain Klutz
V_605
Nr: 1483 Upphovsman till de trögaste o tråkigaste trådarna på PSC någonsin
snusmummriken wrote: en sak är säker... vågar inte åka med han igen
----------------
605 3,0 SR -92. Projekt.
406 ST 3,0 Sport -01. Till Salu.
Lappen wrote:Förslaget är inte dumt men vad sägs om en liten förändring:
Varför inte ha som krav att man i rubriken lägger till modellen man frågar om?
EX: Rubrik: Krånglande AC (407)
Eller till och med
EX: Rubrik: Krånglande AC (407 2,2 sw)
När man söker så blir det enkelt att sortera på sin egen modell i första hand och sedan kanske man kan fråga sig fram till vad man skall leta efter mer, om man kammar noll vill säga.
I viss mån så är det så redan men långt ifrån alltid.
En tanke bara...
Stor skillnad Hedis... Kom på något eget. Härmapa!
(//Lappen Peugeot Sport Club | CREW Sponsoransvarig
206 GTI -00 - Le bébé bleu V70 2,4D -07<>Spyker 2,3T -05<>A4 TDI Q -00<>242 T -75<>245DL -75<>Porcar -89
Vad är grejen med att ha rörliga avatarer och bilder i signaturer? Kommer se ut som ett amerikanskt forum snart.
Finns det någon regel om det?
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
Lappen wrote:Förslaget är inte dumt men vad sägs om en liten förändring:
Varför inte ha som krav att man i rubriken lägger till modellen man frågar om?
EX: Rubrik: Krånglande AC (407)
Eller till och med
EX: Rubrik: Krånglande AC (407 2,2 sw)
När man söker så blir det enkelt att sortera på sin egen modell i första hand och sedan kanske man kan fråga sig fram till vad man skall leta efter mer, om man kammar noll vill säga.
I viss mån så är det så redan men långt ifrån alltid.
En tanke bara...
Stor skillnad Hedis... Kom på något eget. Härmapa!
Vi delar i alla fall samma tanke! Jag pallar inte läsa igenom allt alltid Börjar bli som Jacob ^^
Peugeot 306 GTi -97 Bruksbil, på riktigt
Peugeot 306 GTi -97 Busbil
Peugeot 306 GTi -00 Inga planer?!