Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Jag tror jag har. Annars kan du ju byta rattknuten. Inget svårt alls. Se bara till att ha ratten fastspänd innan du börjar och montera i samma vinkel som den gamla satt.
Men fattar jag rätt, har du två styrväxlar? En som passar och en som inte passar? Den som inte passar, är den fyrkantig? Å om du har båda lösa varför renoverar du inte den gamla (som då uppenbarligen passar)? Kostar ju bara ca 200 spänn för en komplett renoveringssats på Peugeot om jag minns rätt.
Annars kan jag renovera den jag har till dig för en femhundring plus frakt o den andra (fyrkantiga) i utbyte
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
Alex wrote:Jag tror jag har. Annars kan du ju byta rattknuten. Inget svårt alls. Se bara till att ha ratten fastspänd innan du börjar och montera i samma vinkel som den gamla satt.
Men fattar jag rätt, har du två styrväxlar? En som passar och en som inte passar? Den som inte passar, är den fyrkantig? Å om du har båda lösa varför renoverar du inte den gamla (som då uppenbarligen passar)? Kostar ju bara ca 200 spänn för en komplett renoveringssats på Peugeot om jag minns rätt.
Annars kan jag renovera den jag har till dig för en femhundring plus frakt o den andra (fyrkantiga) i utbyte
Mer än vad jag visste, men det skall jag givetvis kika på.
Har ju en tråd på mekhjälp men inte fått det tipset så det skall jag undersöka!