dutten wrote:Har aldrig haft en roligare bil, men usch vad strul det var med den.
Räknade ihop kvittona en gång. 70k lade jag utan överdrift. Växellåds och motorbyten inräknade.
Hur är det ens möjligt?
nuffrat från min telefån
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
dutten wrote:Har aldrig haft en roligare bil, men usch vad strul det var med den.
Räknade ihop kvittona en gång. 70k lade jag utan överdrift. Växellåds och motorbyten inräknade.
Hur är det ens möjligt?
nuffrat från min telefån
Skruvade inte så mycket själv utan det var också pengar till verkstad. Gjorde bara lättare jobb själv.
Ärligt talat tror jag det blev mer än 70 kakor...
205 Mi16 såld
---------------------------------
Bättre med rödljus framför än blåljus bakom.
Hur är det ens möjligt?
nuffrat från min telefån
Dåren som haft min hundkoja betalade 18k för ett kopplingsbyte :O
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Haft flera av den modellen, dock mer i originalskick förstås.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.