Jag har en "diablo red" gti-6 årsmodell -00 med 2ägare på till salu.
Bilen har gått 16500mil och är förutom en buckla på höger framskärm (själ vållad på parkeringsplats) i riktigt bra skick.
allt el funkar så som speglar/rutor AC etc.
Bilen besiktigades senast i januari 2010 med en 2:a på styrled (bytte bägge efter detta) i övrigt har den gått igenom alla besiktningar med endast en anmärkning på högt lambda värde vid ett tillfälle.
Jag har kvitton mm på allt som jag gjort under de åren jag kört bilen (03-nu) och där är väldigt mycket som är riktigt fräscht på bilen.
saker som är bytta det senaste är, kyl och kylfläktar. Bromsok bak inkl belägg och bromsrör. Styrleder som nämnts ovan och verkstaden lödde samtidigt kablar under stolar för airbag.
mycket mera finns på papper...
Det sitter 2år gamla 17" Dotz fälgar (Dotz shuriken BLK 7x17 4/108 et 25 cb 65.1 nypris 7200kr 2009) Svart/silver ekrade med däck som börjar ta slut. Fälgarna är för övrigt riktigt fina (finns ett par små märken, inget mera) jag har nya vinterdäck (odubbade) på orginal 15" fälgar som är som nya.
Inuti bilen är det halvskinn stolar som är i bra skick bortsett från slitage vid insteg förarplats och ett litet hål på detta ställe.
Kan ev skicka med det ljud som sitter i bilen också: Pioneer cd/mp3 enhet deh-p 7500. 1 st pioneer steg till DLS 10" sub i låda. 1 sony 4 kanals steg som driver ett par coustic 6.5" kit med separata diskanter i framdörrarna och ett par mds 6x9:or i hatthyllan.
Jag har bud på 8000kr idag för allt (utom stereo) Hade bud på 9000kr men där har jag inte hört något sedan dess så det känns som att det inte gäller nu.
Bifogar ett par bilder på bilen när den är nytvättad sommartid
Hör av er i pm eller på telefon 0708-16 16 28 om seriöst intresse finns.
Bilen står i Falkenberg.