Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
öhlin wrote:Varför har ingen TACKAT dom som bör tackas Tillställningen var enligt min bedömning UTOMORDENTLIGT gjord.. TACK Peter Igelhammar för ditt ENORMA ARBETE... personligen vet jag hur mycket arbete det är eftersom jag varit ordförande i 4 olika motorföreningar och även startat 3 av dom... Jag vet också att du inte varit ensam.. en god chef vet att deligera... TACK till ALLA som varit delaktiga i en alldeles underbar helg på KINNEKNULLEBANAN
öhlin wrote:Varför har ingen TACKAT dom som bör tackas Tillställningen var enligt min bedömning UTOMORDENTLIGT gjord.. TACK Peter Igelhammar för ditt ENORMA ARBETE... personligen vet jag hur mycket arbete det är eftersom jag varit ordförande i 4 olika motorföreningar och även startat 3 av dom... Jag vet också att du inte varit ensam.. en god chef vet att deligera... TACK till ALLA som varit delaktiga i en alldeles underbar helg på KINNEKNULLEBANAN
hallå i stugan, detta var MIN träff
Ingen nämnd ingen glömd som jag sa , ditt arbete ligger ju botten för hela kalaset, men det är de som styr upp i närheten av folk som syns mest. Du vet väl slkillnaden på en arbetsplats med bra/dålig chef
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Dämpa er lite nu grabbar. Det var en utomordentlig träff och jag tycker att alla inblandade ska ha creds för det. Ingen nämnd ingen glömd, Jag är iaf tacksam för allt ni crew gör för oss medlemmar. So keep up the good osv. Kom igen nu inga sura miner för allt i världen.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
hallå i stugan, detta var MIN träff
Jag BUUUGAR mig och tackar dig, håller med Snillet att ingen är glömd.(Han är bättre ambassadör än vad jag är)
Det som inte dödar, det härdar!
205 XR grå muz, går som en skinnflådd kanin
309 look m 8V gti 1,9-89
405 MI 16 -92................:::::SÅLD
405 MI 16 -90 styckmördad::SÅLD
Renault scenic 1,6-00
Seat Toledo 2,0 GT::::::::::::såld
VW Caravelle Coach m volvomotor::såld,
Till en fam. i Nigeria!!!!!!!!
Honda 550 F1, med touringkåpa
Hobby Prestige 545 T
WHISKY TAR FORT SÅ JÄVLA SLUT!!!
Fort tar Whisky så jävla slut..
Efter lite funderande har jag nu kommit fram till att jag glömde mina skor vid flaggpost 7 på kullen. Iofs fick jag dem gratis och det var hål i sulan, men ack så sköna de var! RIP
Fredrik Sjöberg wrote:Efter lite funderande har jag nu kommit fram till att jag glömde mina skor vid flaggpost 7 på kullen. Iofs fick jag dem gratis och det var hål i sulan, men ack så sköna de var! RIP
hur f*n kan man glömma skorna ?? måste ju kännas anorlunda å gå utan skor än med ?
Fredrik Sjöberg wrote:Efter lite funderande har jag nu kommit fram till att jag glömde mina skor vid flaggpost 7 på kullen. Iofs fick jag dem gratis och det var hål i sulan, men ack så sköna de var! RIP
hur f*n kan man glömma skorna ?? måste ju kännas anorlunda å gå utan skor än med ?
De va vaaaaarmt.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Hehe!
Så här var det: Jag körde passet innan jag skulle vara flaggvakt så jag fick springa ur bilen och upp till posteringen. Hann inte byta om så jag tog med kläder och sandaler och bytte vid posteringen. Så de måste blivit kvar där...
Peter Igelhammar wrote:Jag jobbar i det tysta, mkt sker utan er vetskap. Lite olja i maskinen. Att finnas där för alla. Men nu så ser vi fram emot nästa träff.
Förresten påminner jag om att de som kört Mantorp o Kinnekulle , kör gratis på Gelleråsen. Kom dit , kör. Enkelt.
När är Gelleråsen? Ser ingenting under träffar! Vart ligger de ungerfär?