jappish84 wrote:Hehe, nej, verkligen inte det första stället man letar på. Ska jag va ärlig så är det, det sista stället jag hade letat på. Just att den var ' nästan ' av...
Jag vill iaf. Säga ett stort tack till 'ala' och alla er andra på forumet. Otroligt vänligt av er med så mycket hjälp som jag fått.
Hoppas denna tråd kan hjälpa en annan som får liknande bekymmer.
=)
Då saknas bara att du blir fullvärdig klubbmedlem 2011
HellMek wrote: Då saknas bara att du blir fullvärdig klubbmedlem 2011
Hehe, får man gå med fastän man använder bilen för att ta sig från a till b? Fastän man funderar sätta fyr och sparka på den när möget inte startar?
Hehe, nej, skämt å sido, har faktiskt varit sjukt nöjd med min lilla 206a o att komma o titta lite på banan sen låter ju oxå skoj som f*n. Kanske blir ett medlemskap ändå
Hehe, får man gå med fastän man använder bilen för att ta sig från a till b? Fastän man funderar sätta fyr och sparka på den när möget inte startar?
Hehe, nej, skämt å sido, har faktiskt varit sjukt nöjd med min lilla 206a o att komma o titta lite på banan sen låter ju oxå skoj som f*n. Kanske blir ett medlemskap ändå
Vi har inga direkta krav för medlemskap, det räcker att man uppskattar gemenskapen Vi som kör mobbade franska bilar måste ju hålla ihop
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Vi har inga direkta krav för medlemskap, det räcker att man uppskattar gemenskapen Vi som kör mobbade franska bilar måste ju hålla ihop
+1
Motorsport and Performance for Peugeot & Citroen www.fr-autosport.se [email protected]
+46 70 386 54 34
Oreca - Skynam - CSC - PAM Sport - AC Sport