Ned wrote:Vad ska jag berätta om? Om träffen eller körkortet? Kortet losade jag på E4:an, 176km/h enligt polisen. Så kan det gå med tung fot och noll hjärnceller.
Träffen: Kunde vara lite mer folk men det var elt OK.
Både och menade jag. Såg den andra tråden om körkortet...
Vilka var på träffen då?
Vi var, jag själv, Ned, Nevyn, Rikard, totalt 4 från klubben + nån kompis till Rikard.
Det kunde väl varit flera tycker jag, men vi hade det trevligt. Jag ser framemot Elmiamässan då det förhoppningsvis kommer många fler hit från klubben!
Peugeot 206 GTi
"syns man inte, existerar man inte"
------------------------------------
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Vi var, jag själv, Ned, Nevyn, Rikard, totalt 4 från klubben + nån kompis till Rikard.
Det kunde väl varit flera tycker jag, men vi hade det trevligt. Jag ser framemot Elmiamässan då det förhoppningsvis kommer många fler hit från klubben![/quote] Min kompis var min bror och han är också medlem så det var 5 från klubben..
Det kunde väl varit flera tycker jag, men vi hade det trevligt. Jag ser framemot Elmiamässan då det förhoppningsvis kommer många fler hit från klubben!
Min kompis var min bror och han är också medlem så det var 5 från klubben..[/quote]
Okej Rikard, tyvärr så framkom det inte att han var Din bror och medlem när jag frågade han
Peugeot 206 GTi
"syns man inte, existerar man inte"
------------------------------------