Stenis® wrote:Sorry...satt eller mer korrekt, låg hemma och kastade upp lite.. Kände att det var, för er del, trevligare att jag fortsatte hemma med den övningen...
Vete f*n om jag inte kommer till Stockholm nästa träff och då du Stenis... ska du med om det så blir i en snygg vit tröja med armarna i kors
Det som inte dödar, det härdar!
205 XR grå muz, går som en skinnflådd kanin
309 look m 8V gti 1,9-89
405 MI 16 -92................:::::SÅLD
405 MI 16 -90 styckmördad::SÅLD
Renault scenic 1,6-00
Seat Toledo 2,0 GT::::::::::::såld
VW Caravelle Coach m volvomotor::såld,
Till en fam. i Nigeria!!!!!!!!
Honda 550 F1, med touringkåpa
Hobby Prestige 545 T
WHISKY TAR FORT SÅ JÄVLA SLUT!!!
Fort tar Whisky så jävla slut..
Stenis® wrote:Sorry...satt eller mer korrekt, låg hemma och kastade upp lite.. Kände att det var, för er del, trevligare att jag fortsatte hemma med den övningen...
Vete f*n om jag inte kommer till Stockholm nästa träff och då du Stenis... ska du med om det så blir i en snygg vit tröja med armarna i kors
Du.....för dig gör jag ju allt. Att du sedan går igång på sånt...låsa fast å d å så...gör ju inte saken sämre..
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!! Grumpy Old Fart!!
T One wrote:Jag skulle vilja tro att du har fel jaaacob
I så fall önskar jag lycka till där istället. Föressten, vad hände med Sagas bilder? =)
Sliced wrote:Det var mycket trevligt.. Jag var nästan yr av trötthet men kände att jag ville åka in ändå, på plats var det så kul att jag piggnade till och tog sista tåget hem. Tack T-one och Jaacob som ordnade träffen!
Det var jättekul att du kom och inte minst allt man får höra, du är lite som en historiabok - no offence (;
Och till alla er anra, superkul att ni kunde komma. Likadant med Jojje som offrade sig att komma fast han skulle ta flyget till grekland idag - DET är psc-anda
Nästa gång blir det kortare förfest och utgång efter det tycker jag!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Du.....för dig gör jag ju allt. Att du sedan går igång på sånt...låsa fast å d å så...gör ju inte saken sämre..
Åh Åh inte säja så nu jag har ju folk här...pust shit de gick............ i dörren just nu ..Jag kontaktar dig nästa gång de går
309 look m 8V gti 1,9-89
Renault scenic 1,6-00
Hobby Prestige 545 T
T One wrote:Nu skjuter nån fyrverkerier härutanför!
Helt sjukt...här åxå?? Någon Väst-Hebreisk högtid nu??
F´låt Stenis de va bara jag
309 look m 8V gti 1,9-89
Renault scenic 1,6-00
Hobby Prestige 545 T
I helgen den 2 och 3 februari firas Kinesiskt Nyår 2008
Det är något annat
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Hade också mycket trevligt, dom där kycklingenbenen kanske var det som gjorde att man satt kvar Det var bra att Tone och Jacob tog upp en träff igen, det ebbade ut i sanden innan
Håller också med Jacob om Saga
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l