Alex wrote:Jag har precis skaffat mobilt bredband, så jag tar med mig laptopen till montern så vi har direkt forumsaccess. Förutsatt att där är mottagning förstås...
Borde inte vara nåt problem. Annars kanske det finns trådlöst lan eller nåt annat alternativ. Dom kör ju dreamhack där med helt extrema uppkopplingar också. Borde gå att fråga arrangören om det.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Alex wrote:Jag har precis skaffat mobilt bredband, så jag tar med mig laptopen till montern så vi har direkt forumsaccess. Förutsatt att där är mottagning förstås...
Borde inte vara nåt problem. Annars kanske det finns trådlöst lan eller nåt annat alternativ. Dom kör ju dreamhack där med helt extrema uppkopplingar också. Borde gå att fråga arrangören om det.
Jag vet att det brukar vara svårt att ringa ut och in därifrån, men vi får väl se om det är bättre i år
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
Apollo wrote:Om man får ett fripass för att man står i montern. Vart hämtar man isåfall ut det?
Man ringer till nån som står i montern när man är utanför så kommer de ut med pass. Det brukar som sagt vara lite strul. Jag lämnar besked här på torsdag kväll om mottagningen där inne
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
maeth wrote:Blir nog inget elmia iår för mig ser det ut som... ska ju bli ett jäkla väder. Någon som har varit på malmös motorshow? Är det nåt att betala för?
blir nog inget för mig heller, ska kanske jobba hela helgen om det snöar var på bilmässan i malmö för typ 8 år sen. får se om man åker dit iår ( har ju bara 1,5 mil dit )
Seat leon vtt 20 1,8t ( jotack )
Peugeot 206 GTI 01:a ( såld )
Saab 9000 CD 89:a ( skrot? )
Saab 900 97:a ( såld )
Bärbar dator
Samt Misslyckad Blondering ( inte längre )
Mange, Dummare änn genomsnittet
Kan man inte skratta åt sig själv ska man inte skratta åt andra.........
Första inlägget direkt från Elmia! Efter lite jobb så är nästan allting på plats, eller nästan iaf. Vi saknar skärm & bord så ska någon upp och har över lånar vi gärna Bild på montern:
Kommer fler sen när det är mindre folk
205mi16 Monte Carlo-91
/Arne Lindgren
Det som inte brinner, det ruttnar
Den som tar på sig skorna stående, dör stående (Gammalt vikingaordspråk)
Man lever så länge man lär, inte tvärtom.
Jag har varit i handgemäng med en hkp3, och vunnit Suzis dagbok ändrad 20100111
Ser bra ut! Tänkte också köra upp imorgon. Ses då!
//Migge
Reservdelsbytare på Peugeot Malmö
106 Rallye -97 *Såld*