Halkbana-Gillinge 2008-12-10
Morbidio wrote:Jaaacob wrote:Hannes Alvesson wrote:Är inte Morbidio bättre på polisgrepp?
Har han ens gått dem kurserna än? hmm..![]()
Det har iaf jag
Jag märker att du inte har så bra koll på PHS.Började med självskyddet andra veckan och har hållt på kontinuerligt med det. Du kan ju få ta upp några anmälningar eller liknande, vifta med anteckningsblocket...
![]()
Dessutom så "känner" jag Mean Machine så några grepp från min sida ifall jag kommer behöver han inte vara rädd för iaf.
Jaha! Nä det visste jag inte. Självskydd kör "vi" med, är några hos oss som får ut instruktörer (;
Vifta med anteckningsblocket va, vem får skjutträna när han vill då? (; Ska nog ner imorgon, får väl ta nå bild så du blir avundsjuk
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Kan inte ens säga om det är väder eller allergi eller begynnande förkylning eller kärringhormoner, men jag vaknade 'ur form' idag och känns likadant fortfarande.
Lyckas jag inte rycka upp mig så uteblir jag hellre ikväll än att komma och bara bidra med glåm
Lyckas jag inte rycka upp mig så uteblir jag hellre ikväll än att komma och bara bidra med glåm
Precious 206 rc 05 - Wroom
Tiken 306 s16 94 - Brööl
Tiken 306 s16 94 - Brööl
T One wrote:Kan inte ens säga om det är väder eller allergi eller begynnande förkylning eller kärringhormoner, men jag vaknade 'ur form' idag och känns likadant fortfarande.
nä så tusan heller. Ska jag dit så får du komma med för att sätta glam & glamour på tillställningen
Jaguar x300 4.0l
Detta inlägg är scannat och genomgånget utav FRA
Detta inlägg är scannat och genomgånget utav FRA
Det är just glamfaktorn som snarare är glåm-faktor... Så inte lika kul.Simon! wrote:T One wrote:Kan inte ens säga om det är väder eller allergi eller begynnande förkylning eller kärringhormoner, men jag vaknade 'ur form' idag och känns likadant fortfarande.
nä så tusan heller. Ska jag dit så får du komma med för att sätta glam & glamour på tillställningen![]()
![]()
Tiken 306 s16 94 - Brööl
Tiken 306 s16 94 - Brööl
Tror att tone är mer sugen på rödljusrace i stan än kontrollerad sladdövning...
Peugeot Sport Club of Sweden | DART DOMINATES
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
- Mean Machine
Nu hoppas jag innerligt att det finns mutterpickadoll där, annars blir det jobbigt att byta däck. Eller ja, fälgkorset är väl inte så jobbigt att ta med iofs, men jag åker helst inte dit på sommardäck, som det snöar just nu.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån.
205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
Dart wrote:Tror att tone är mer sugen på rödljusrace i stan än kontrollerad sladdövning...
Nu åker jag ut iaf..
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Måste ta mig ut till bromma o köpa lusselinne XXL också, så jag skulle inte ens hinna ut i tid
Men jag hoppas ni får det toppenkul!
& Ja, 'Dart', jag får väl försöka roa mig på nåt vis på vägen... Rödljusrejsar gör jag alldeles för sällan, kanske skullle ta upp det för att pigga på mig
Men jag hoppas ni får det toppenkul!
& Ja, 'Dart', jag får väl försöka roa mig på nåt vis på vägen... Rödljusrejsar gör jag alldeles för sällan, kanske skullle ta upp det för att pigga på mig
Tiken 306 s16 94 - Brööl
Tiken 306 s16 94 - Brööl
- Mean Machine
Superduperkul, fast jag skulle tagit bubblan, hade vart skoj de 
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
- Mean Machine
Mean Machine wrote:Jaaacob wrote:Superduperkul, fast jag skulle tagit bubblan, hade vart skoj de
Hade förmodligen gått bättre än din kebabkärra åtminstone.
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...