T One wrote:
LED - bra ljus? Tillåtet?
PuggenTO wrote:Bra ljus, Ja fast de lyser ju inte upp något framför vägen dock. Men de lyser starkt.
Joi wrote:Jesper Cronelid wrote:Ultraljudstvätt? Vad kostade den?
Aa, kosta ca 500 när jag köpte min så nu efter 4 år lär den ju inte vara dyrare iaf.
TheDagger wrote:Joi wrote:Jesper Cronelid wrote:Ultraljudstvätt? Vad kostade den?
Aa, kosta ca 500 när jag köpte min så nu efter 4 år lär den ju inte vara dyrare iaf.
Funderar också på en sån, hur funkar dom med motordelar?
Joi wrote:TheDagger wrote:Joi wrote:Jesper Cronelid wrote:Ultraljudstvätt? Vad kostade den?
Beror ju på vad för motordelar. Du får ju liksom inte ner toppen i den om du vill. hehe. Fast det kanske finns större modellerMen jag har kört lite mindre som spridare tex. Man såg direkt hur de kom ut massor småpartiklar så vattnet som var nytt fräsch var typ grumligt efteråt. Så sånt funkar det bra till. Går väl även köra ventiler, bultar o ja vet vad, allt som går ner i den
Självklart får den ju inte bort allt skit. Det är ju ingen mirakelmaskin. Men sånt som inte har fått sitta och gro in ordentligt osv får den bort i princip allt tycker jag.
Sen som tex spridare är den ju bra till då den får ut sånt som är innuti.
TheDagger wrote:Joi wrote:Jesper Cronelid wrote:Ultraljudstvätt? Vad kostade den?
Sammy wrote:Joi wrote:Aah härligt att meka bubbla. Blir det bugrun sammy?
Hehe hinner tyvärr inte det, som bubbla ser ut idag är jag glad om den blir klar om ett år eller två. Men den kommer se ut som ny, låg, empi fälgar med polerad kant och lackas i H2 olivgrön metallic!
Jaaacob wrote:Sammy wrote:Joi wrote:Aah härligt att meka bubbla. Blir det bugrun sammy?
Hehe hinner tyvärr inte det, som bubbla ser ut idag är jag glad om den blir klar om ett år eller två. Men den kommer se ut som ny, låg, empi fälgar med polerad kant och lackas i H2 olivgrön metallic!
Billigare att köpa färdiga prylar... http://www.blocket.se/alvsborg/Lag_vw_b ... ?ca=11&w=3