hehe jag blev lack rev isønder o käkade upp mitt papper...
men jag drog ändå en helt ny Civic Type-R på motorvägen...
fick bara 174hk men iofs med fel oktan i tanken..........
hehe jag blev lack rev isønder o käkade upp mitt papper... men jag drog ändå en helt ny Civic Type-R på motorvägen... fick bara 174hk men iofs med fel oktan i tanken..........
Dom helt nya Type-R är inte mkt att hänga i granen med. Så det är ju en självklarhet att du tog den bilen!!
Mašo Racing
Medlemsnr: 1474
PEUGEOT 205 GTI -92 --> GTI16
BMW X3 3.0da -06
IH SCOUT II -76 http://www.garaget.org/Maso" onclick="window.open(this.href);return false;
hehe jag blev lack rev isønder o käkade upp mitt papper... men jag drog ändå en helt ny Civic Type-R på motorvägen... fick bara 174hk men iofs med fel oktan i tanken..........
Dom helt nya Type-R är inte mkt att hänga i granen med. Så det är ju en självklarhet att du tog den bilen!!
sen så får du ju ta bort insatsen i ditt avgas också, det är ju som att andas ut via ett sugrör vafan!
sen så får du ju ta bort insatsen i ditt avgas också, det är ju som att andas ut via ett sugrör vafan!
MM, såna insatser är inte stora nej.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
faan snillet jag hittade inte dig på träffen.....
gør ljuddämaren verkligen sån skillnad?
faan snillet jag hittade inte dig på träffen..... gør ljuddämaren verkligen sån skillnad?
TheDagger wrote:Tycker vi kan göra en insamling till "Cerveza" som helhjärtat ställde upp och hjälpte till med bänkningen och även pratade teori med folk och förklarade hur saker och ting fungerar. Kan aldrig bli fel med hans hjälp i diverse projekttrådar
Peter Igelhammar wrote:Jag hörde precis talas om att han tyckte det va så skoj, att han berättat det för en förare i Jtcc som kör Mg för Piko Troberg (Forsell?),
Jadu Peter, Backlund kör även han för Picko Ifall du inte visste det
DET visste jag inte. Han har ett annat teamnamn, men e det sant att du ska åka med honom på en medåkning?
Japp, han ska åka med mej och jag ska åka med han.
Peter Igelhammar wrote::lol: Kul förslag Mangie. Jag e på den. 2kr hästkraften då Cervesa.
Skall vi köra med hela den teoretiska DIN kompenseringen också ?, kW:en från fabrik är ju ändå angivna enligt DIN normen.
Hur man gör står på baksidan papperet, det var lågtryck den dagen men jag vet tyvärr inte hur mycket , någon som har en lufttrycksuppgift från vessigebro den dagen ?
Jag höftade till lite fint med 0.970 bar och att min insugstemp låg på 50grader (stängd huv, luftfilter långt bak), då har jag 70hk +/- 3% .
20:- från mig då
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.