körde förbi mozze idag, i trafik så vi kröp fram, hängde ut genom rutan och sträkte mig så långt att jag nästan tog på vindrutan, vinkade o skrek som en idiot, ändå såg han inte mig... wtf simon de är du som är orsaken till allt skit på vägen som hänt för dig, du är ju blind
<b> <u>
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] Sunbeam Alpine -66
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
gargamel wrote:körde förbi mozze idag, i trafik så vi kröp fram, hängde ut genom rutan och sträkte mig så långt att jag nästan tog på vindrutan, vinkade o skrek som en idiot, ändå såg han inte mig... wtf simon de är du som är orsaken till allt skit på vägen som hänt för dig, du är ju blind
gargamel wrote:körde förbi mozze idag, i trafik så vi kröp fram, hängde ut genom rutan och sträkte mig så långt att jag nästan tog på vindrutan, vinkade o skrek som en idiot, ändå såg han inte mig... wtf simon de är du som är orsaken till allt skit på vägen som hänt för dig, du är ju blind
stog du still då?
såklart inte Men vi rullade bara fram, han såg mig inte vinka, så jag hängde mig ur bilen för o få uppmärksamheten jag förtjänar, men icke!
<b> <u>
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] Sunbeam Alpine -66
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
dock så såg jag en guldig liten bil som såg exakt ut so mafghans... tror knappast att det var han, men ändå =)
Ehhmm, är 306:an så mycket mindre än 206:an?
306:an är exakt 4m. 206:an några cm kortare, medans GT:n är 4m.
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Rash, skippa turksnacket Sncaka svenska så man vet vad du snackar om
Du skriver att du såg en guldig liten bil. Som såg ut som Mafghans. Om inte jag missminner mig så kör Mafghan en 306:a. 306:an är 4m lång, 206:an är mindre än så.
Tyckte det såg kul ut när du skrev att du såg en liten bil, när du kör en mindre själv
Kattfisk?
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Rash, skippa turksnacket Sncaka svenska så man vet vad du snackar om
Du skriver att du såg en guldig liten bil. Som såg ut som Mafghans. Om inte jag missminner mig så kör Mafghan en 306:a. 306:an är 4m lång, 206:an är mindre än så.
Tyckte det såg kul ut när du skrev att du såg en liten bil, när du kör en mindre själv
Kattfisk?
Jag kör en guldig 306GTI...JA!!!!!!!!!!!!
Varför var det "knappast" jag?
Aha...Va killen i bilen kolsvart med morotsfärgat hår??
Loffas wrote:såg en vit mi16 med challanger på 11an mot sjöbo vid lunchtid
Dean Martin