PelleW wrote:Jag, Sager, Mickis, Igel och Ricky körde om en gammal gumma i en silvrig 206:a 12:08 utanför Kvibille idag.
Skriv här om du känner igen dig!
Det var en 1.4. Hör av dej om du känner igen dej, Per-Ola vill gärna ha en date.

PelleW wrote:Jag, Sager, Mickis, Igel och Ricky körde om en gammal gumma i en silvrig 206:a 12:08 utanför Kvibille idag.
Skriv här om du känner igen dig!
FlavorOfTheWeek wrote:såg en stylad ljusblå 206:a Gällstad idag, bla lexuslysen och cornersplitters
FlavorOfTheWeek wrote:Rash wrote:FlavorOfTheWeek wrote:såg en stylad ljusblå 206:a i Gällstad idag, bla lexuslysen och cornersplitters
Shitt
??
Rash wrote:FlavorOfTheWeek wrote:Rash wrote:FlavorOfTheWeek wrote:såg en stylad ljusblå 206:a i Gällstad idag, bla lexuslysen och cornersplitters
Shitt
??
Kan inte fatta att du såg en sådan bara?Finns ju bara 525985st endast i Sverige.. Varav 370000 har lexuslysen..
En ovanlig bil att se på de svenska vägarna.

Rash wrote:FlavorOfTheWeek wrote:Rash wrote:FlavorOfTheWeek wrote:såg en stylad ljusblå 206:a i Gällstad idag, bla lexuslysen och cornersplitters
Shitt
??
Kan inte fatta att du såg en sådan bara?Finns ju bara 525985st endast i Sverige.. Varav 370000 har lexuslysen..
finlandia wrote:Rash wrote:FlavorOfTheWeek wrote:Rash wrote:FlavorOfTheWeek wrote:såg en stylad ljusblå 206:a i Gällstad idag, bla lexuslysen och cornersplitters
Shitt
??
Lönt att skriva eller, finns många andra som skriver "Svart 205 gti i sthlm kl 13". Kommentera dem också, då blir du nog trött.
Rash wrote:finlandia wrote:Rash wrote:FlavorOfTheWeek wrote:Rash wrote:FlavorOfTheWeek wrote:såg en stylad ljusblå 206:a i Gällstad idag, bla lexuslysen och cornersplitters
Shitt
??
Lönt att skriva eller, finns många andra som skriver "Svart 205 gti i sthlm kl 13". Kommentera dem också, då blir du nog trött.
Eller så kan de bara sluta skriva om totalt alldagliga bilarOk om något särskilt hände, då kan man ju undra vem det var kanske.
Eller om man såg någon medlem här eller liknande. Men att skriva att man såg en 206gti....![]()
Skriv på ni, men det är ju liksom rent spam i princip på denna tråd..
Jag såg fyra 107:or idag![]()
nesseman wrote:Rash wrote:finlandia wrote:Rash wrote:FlavorOfTheWeek wrote:Rash wrote:FlavorOfTheWeek wrote:såg en stylad ljusblå 206:a i Gällstad idag, bla lexuslysen och cornersplitters
Shitt
??
Eller så kan de bara sluta skriva om totalt alldagliga bilarOk om något särskilt hände, då kan man ju undra vem det var kanske.
Eller om man såg någon medlem här eller liknande. Men att skriva att man såg en 206gti....![]()
Skriv på ni, men det är ju liksom rent spam i princip på denna tråd..
Jag såg fyra 107:or idag![]()
eller så slutar du läsai denna tråden om det irriterar dig
T.P wrote:jag var i rashland i går men inte såg man rash bilmen massa andra puggar såg man bla annat waerns vita fina bil
Rash wrote:T.P wrote:jag var i rashland i går men inte såg man rash bilmen massa andra puggar såg man bla annat waerns vita fina bil
Vad har Waern för vit fin bil?![]()
Idag såg jag en gul 107:a
Edit: De körde om mig när jag körde av vid Varla avfarten. Jag log mot de. Var det du?
Waern wrote:Rash wrote:T.P wrote:jag var i rashland i går men inte såg man rash bilmen massa andra puggar såg man bla annat waerns vita fina bil
Vad har Waern för vit fin bil?![]()
Idag såg jag en gul 107:a
Edit: De körde om mig när jag körde av vid Varla avfarten. Jag log mot de. Var det du?
Rashmannen säger att en Peugeotkille inte kan åka VW så jag fick ju sälja den coola golfen och köpa mig en porrig 205a
![]()
![]()
Trodde du hade mist förståndet när du skulle köra golf som vinterbil...
Så nu får ni se upp i backspeglarna