TheDagger wrote: Har de tagit ratten från en 70-tals stereoförstärkare?
haha ser lite så ut faktiskt
men jag har aldrig varit sån som är så petnoga med utseendegrejor även om jag blivit mer petig på senare år... möjligtvis att jag lackar den svart för att passa in i instrumentpanelen lixom men mer seriös kommer jag inte vara... ska se hyfsat orginal ut allting men ingen överputs osv.
TheDagger wrote: Har de tagit ratten från en 70-tals stereoförstärkare?
haha ser lite så ut faktiskt
men jag har aldrig varit sån som är så petnoga med utseendegrejor även om jag blivit mer petig på senare år... möjligtvis att jag lackar den svart för att passa in i instrumentpanelen lixom men mer seriös kommer jag inte vara... ska se hyfsat orginal ut allting men ingen överputs osv.
Det finns såna knoppar att köpa i olika varianter, störst sortiment har nog Elfa, men även Kjell&co och Clas Ohlson tror jag har lite. Lite trevligare om man kan hitta en i svart plast så slipper man måla
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Zkronk wrote:Såna har vi på jobbet, verkar vara grymt smidiga om man vill göra en fast installation utan att den ska synas så mycket eller vara i vägen
Ja den syns knappt och tar väldigt lite plats i kupén. Bild kommer snart
Dieselfrälst i samarbete med 207 1,6 HDI Dieselpower. Diesel is the shit...
Alla har vi ju olika smak och sätt att se på saker men jag anser att sålänge jag har råd så ska jag försöka ha en så fräsch och snygg bil som möjligt. Precis som många i klubben lägger ut hela sin lön på o renovera sina hus eller lägenheter så lägger jag gärna lite extra pengar på att förfina det enda jag har o va stolt över My 306 is my pride and joy! sen är mina ekerfälgar lite knas.. har hållt i i en månad o jaga bort obalansen i fälgarna men de försvinner inte helt. ska prova o byta bussningarna i bärarmarna fram. funkar inte det heller så provar jag med andra fälgar
Jönsson wrote:Alla har vi ju olika smak och sätt att se på saker men jag anser att sålänge jag har råd så ska jag försöka ha en så fräsch och snygg bil som möjligt. Precis som många i klubben lägger ut hela sin lön på o renovera sina hus eller lägenheter så lägger jag gärna lite extra pengar på att förfina det enda jag har o va stolt över My 306 is my pride and joy! sen är mina ekerfälgar lite knas.. har hållt i i en månad o jaga bort obalansen i fälgarna men de försvinner inte helt. ska prova o byta bussningarna i bärarmarna fram. funkar inte det heller så provar jag med andra fälgar
Har du varit hos någon däckverkstad som kan simulera vägtrycket?
Kan ju vara så enkelt att fälg och/eller däck är ovalt.
Robert Briby - Peugeot Sport Club | CREW Sekreterare
Jönsson wrote:Alla har vi ju olika smak och sätt att se på saker men jag anser att sålänge jag har råd så ska jag försöka ha en så fräsch och snygg bil som möjligt. Precis som många i klubben lägger ut hela sin lön på o renovera sina hus eller lägenheter så lägger jag gärna lite extra pengar på att förfina det enda jag har o va stolt över My 306 is my pride and joy! sen är mina ekerfälgar lite knas.. har hållt i i en månad o jaga bort obalansen i fälgarna men de försvinner inte helt. ska prova o byta bussningarna i bärarmarna fram. funkar inte det heller så provar jag med andra fälgar
Har du varit hos någon däckverkstad som kan simulera vägtrycket? Kan ju vara så enkelt att fälg och/eller däck är ovalt.
nope.. får kanske ta tag i det sen nån gång i vinter Men sen är de ju kul med lite omväxling också! vita rcfälgar och en duktig sänkning samt emblemlös grill. Pimpish
Har du varit hos någon däckverkstad som kan simulera vägtrycket? Kan ju vara så enkelt att fälg och/eller däck är ovalt.
nope.. får kanske ta tag i det sen nån gång i vinter Men sen är de ju kul med lite omväxling också! vita rcfälgar och en duktig sänkning samt emblemlös grill. Pimpish
Men GÖR det då, inte samla på dem
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
precis! därför jag köpte min ljuddämpare som är sjukt snygg och låter jävligt gött!