Rash wrote:DEF wrote:Hmm var ligger Emmaboda?...(kallar på allsmäktige google)
hmm2 om man köper Amars kärra ingår hans plats då?
Kolla på gulasidorna.se!! Det ligger i sydöstra Sve iallafall! Gissar på ca 10 mil från Kalmar?
6 mil är det.
Rash wrote:DEF wrote:Hmm var ligger Emmaboda?...(kallar på allsmäktige google)
hmm2 om man köper Amars kärra ingår hans plats då?
Kolla på gulasidorna.se!! Det ligger i sydöstra Sve iallafall! Gissar på ca 10 mil från Kalmar?
Pär wrote:Pär wrote:Om jag inte tappar lusten förstås.Pär wrote:......Håller även på med en komplettering.
Upptäckte rätt omedelbart att det hade blivit snett genom avsaknaden av 306 GTi. Saker skulle kollas upp bara. Komplettering:
Ned Handzic Ned Värnamo 306 GTi
...detta betyder dock inte att man kommer med genom att gnälligt aggressiva inlägg postas. Sånt blir jag jävligt trött på.
Malin wrote:Rash en tillrättavisningdet är 2 brudar med jag och Mita.
![]()
Båda kör 206. Hur ska det gå![]()
Amar wrote:mita: Freddan: skall vi ordna någon sorts samåkning ner från stockholm när det väl blir dags?
Mita wrote:Amar wrote:mita: Freddan: skall vi ordna någon sorts samåkning ner från stockholm när det väl blir dags?
Det borde väl funka vi får väl ta med oss Esson2 oxå![]()
Sedan får vi väl fundera på om vi ska ta KickAss på orden och sova där eller? Det beror väl hur tidigt allt börjar...
/M
Mita wrote:Amar wrote:mita: Freddan: skall vi ordna någon sorts samåkning ner från stockholm när det väl blir dags?
Det borde väl funka vi får väl ta med oss Esson2 oxå![]()
Sedan får vi väl fundera på om vi ska ta KickAss på orden och sova där eller? Det beror väl hur tidigt allt börjar...
/M
Amar wrote:jag är klart på idén att övernatta hos kickass med resten av 08:orna
någon som vet när det hela drar igång?
koopfan wrote:ingen som kan sammanfatta vilka alla 15 blir...?om ja fatta rätt så är d fritt fram å kolla? nån som vill att ja ska filma?