vet väl inte riktigt om det är till bilen, eller jo på sätt och vis;)
kan rekomendera dem starkt, köpte en idag och är toknöjd!
har väl ett slagmoment på 1000nm när man skruvar bort?
205 gti -91 w.sr. nuvarande projekt =)
audi a4 1,8t brukskombi...
vw 1302s sommarglidare =)
volvo 360 -87 vinterbil som alltid retar någon;)
205 gti-87 såld
205cti-mi16 såld
volvo s40 e85 såld
saab 2,3t-s såld
205mi16 wrote:vet väl inte riktigt om det är till bilen, eller jo på sätt och vis;) kan rekomendera dem starkt, köpte en idag och är toknöjd! har väl ett slagmoment på 1000nm när man skruvar bort?
205mi16 wrote:vet väl inte riktigt om det är till bilen, eller jo på sätt och vis;) kan rekomendera dem starkt, köpte en idag och är toknöjd! har väl ett slagmoment på 1000nm när man skruvar bort?
Kostar? Var?
Håll koll på tradera, brukar kunna bli bra pris ibland. dom där kostar väl runt 3k nya tror jag.
chilibyte wrote:Beställde i fredags, fick hem idag, ibland är dom riktigt snabba på andra sidan sjön ^^
Blev de race eller fast road ?
Fast Road körde jag på, känns som att race är lite att ta i
Vad är det för något?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
chilibyte wrote:Spoox/Vibratechnics övre motorbussning och växellådsbussning. Kostade strax över 2k levererat.
Pengar du kunde lagt på roligare grejer i mitt tycke Körde original motorfäste med det undre polyuretanfyllt på min 106 med 262hk och skiten satt kvar
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Sen saknas bara ett skojigt slutsteg och en massa vilja.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)