jonas_buse wrote:själv så gick min ena kjol sönder oxå nu när det var snö..eller sprack på 2 ställen mitt på.. låter ej gött när dme skrapar i tyvärr.. jaja så e det..
Så är det... Sparkar lite extra under kjolen nu varje gång jag varit ute i snöslask...
En kille som kör Audi 80 här uppe har gjort clips till sina sidokjolar, läpp m.m. så han tar bort allt under vintern... Men det kanske inte går på dina kjolar...
Själv så ska jag använda poppnit i hjulhusen och limmap på ett ställe..
Tycker att man ska kunna återställa bilen i orginalskick, så att skruva eller poppnita mitt i plåten är väl inte någe vidare...
Shifty wrote:finns det något sätt att lösa upp pl400? limmade dit mina ögonlock men nu måste jag byta lampa
Inte vad jag vet, men om du ändå skall byta lykta så försök bända upp en kant så du kan få in en kniv eller nåt annat vasst föremål så kan du säkert skära/bända loss ögonlocket eftersom du ej behöver vara rädd om lyktan
Ankan wrote:Jag har bilen avställd just pga snö och salt...
Vi äger likadana bilar 205 GTI -89 och 306 GTI -97. Bra smak bruden VÄNTA NU!! Betyder det att jag bara kör runt i gulliga tjejbilar Tyckte ju de var så tuffa... Får väl köpa mig en heroinsläde
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
bllää
Svårt att få dem stabila då tror jag. Har iaf skruvat av frontspoilern nu under vintern...
Min bil ska inte återställas, säljer originaldelarna!
Rash wrote:Vi äger likadana bilar 205 GTI -89 och 306 GTI -97. Bra smak bruden VÄNTA NU!! Betyder det att jag bara kör runt i gulliga tjejbilar Tyckte ju de var så tuffa... Får väl köpa mig en heroinsläde
Nja...min är en 306GTI-98 ... och cool...
Eller så är det jag som är cool och kör tuffa killbillar
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om