Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Har kört med chippet i ca 5 dagar nu o jävlar va bilen har fått annan karaktär nu!! Och idag när det har regnat ute så märker man sån go skillnad på bilen för den släpper nått så grymt mycket lättare nu!
va uppe på smögen hos en lumpen polare i helgen och raceade lite mot hans volvo 160ia med 200hks V6:a och efter chip K&n 57i o halv sats simons på bilen min så hängde jag på hans volvo monster! O det kan jag lova att det gillade han INTE! moahahahaha
over and out
Nu väntas utredning om vem som är vållande i olyckan där min mattsvarta 205:a demolerades!
Så nu gäller allt eller barskrapad!!
*håller tummarna*
Boren wrote: va uppe på smögen hos en lumpen polare i helgen och raceade lite mot hans volvo 160ia med 200hks V6:a och efter chip K&n 57i o halv sats simons på bilen min så hängde jag på hans volvo monster! O det kan jag lova att det gillade han INTE! moahahahaha
Så, nu ar jag fått dit mitt också. Har inte testat så mycket än. Men 110 på 2.an är ju alltid något. Så, vad gäller angående soppan, 95 eller 98? Har varit uppe förut, men någon som kommit fram till något?
Pettan wrote:Så, nu ar jag fått dit mitt också. Har inte testat så mycket än. Men 110 på 2.an är ju alltid något. Så, vad gäller angående soppan, 95 eller 98? Har varit uppe förut, men någon som kommit fram till något?
jag ska testa 98 vid nästa tankning så får vi se om det händer nåt..
Pettan wrote:Så, nu ar jag fått dit mitt också. Har inte testat så mycket än. Men 110 på 2.an är ju alltid något. Så, vad gäller angående soppan, 95 eller 98? Har varit uppe förut, men någon som kommit fram till något?
haha, hur f-n kommer du upp till 110 på 2'an ?
vad är varvtalet vid den hastigheten ?
haha, hur f-n kommer du upp till 110 på 2'an ? vad är varvtalet vid den hastigheten ?
Kommer upp till 120. Ligger väl runt 7000+. Spinner som en katt
Tankade 98 igår, och det blev ännu en förbättring. Inte bara bättre acceleration och växling, men även mjukare gång och så känns den lite starkare..kan köra på 5an i 40 utan att det är ryckigt
oj oj.....blir ju nästan lite sugen på att skaffa 205a med tanke på att alla är så nöjda med chip osv...
synd att denna mirakelprodukt inte funkar lika bra på 405....
(eller??? har iaf hört nåt om någon som bänkade och till och med fick sämre hk... inte så värst insatt själv)