Ljudiadagen Linköping 2/10
Hmm.... Ingen som har en aning om strömtillgången på denna träff? Kan vara bra att veta om det är idé att dra med laddare och skarvsladd.
Om jag nu har någon bil att åka dit med d.v.s.
SM-Silver i Billjud 2005 - 14 tävlingar - 14 pallplatser - 10 förstaplatser
| Member of PEUGEOT SPORT Club and SASCA | 206 GTi
Pontus81 wrote:Men som alltid finns det ju väldigt många "fulbyggen" oxå. Tänker väl mest på en golf jag såg som de bara hade slängt in nån snabbt ihoppsnickrad låda i skuffen och försökte poppa med.
Hemska syner man får vänja sej vid gissar jag på.
jag kommer antagligen ställe upp med min baslåda i en polares bil, en röd golf 3a. Precis som senaste träffen, dock tävlade jag inte då.
Hehe, var det möjligtvis den golfen du menade?
Peugeot 205 GTI - 86
Team LokeTor
Team LokeTor
- Donny Sorenso
- Klubbmedlem

Ja har gett upp att ens försöka få välljud i en 205:a, skulle gå åt timmar och timmar av jobb och jobbigt dyr noisekiller för ett ändp halvkass resultat, alla plastdetaljer som måste säkras upp etc.. enklare att försöka spela mest.
Finns det ingen hemsida eller info eller ngt man kan kolla, klasser, priser etc..
Finns det ingen hemsida eller info eller ngt man kan kolla, klasser, priser etc..
205-405-406
Fnatte wrote:www.teamljudia.com
Den funkar "sådär" för tillfället skulle jag vilja säga. Säkert jätteintressant om man är från Finland.
WoberT wrote:wheiz: el fixar vi om du tar med lång skarvsladd
Okey låter fint. Skarvsladd har jag men är lite osäker på längden. Dock så lider jag av brist på laddare för tillfället. Är egentligen främst ute efter en CTEK Multi XS 7000 eller liknande pulsladdare. Finns det nån som säljer sånna i Linkan eller finns det nån inom Team Ljudia som har någon bra laddare till salu?
SM-Silver i Billjud 2005 - 14 tävlingar - 14 pallplatser - 10 förstaplatser
WheiZ wrote:Fnatte wrote:www.teamljudia.com
Den funkar "sådär" för tillfället skulle jag vilja säga. Säkert jätteintressant om man är från Finland.![]()
Adressen är rätt iaf, du kanske kan prova senare?
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
wheiz: vet inte om nån har en sån men jag kan ju fråga.
Vilka är det som kommer nu då? det blir iaf jag (206 GTi), freeman (205 Monte Carlo), Doomdiver (205 GTi), Kinderbesen (306 GTi), Wheiz (206 GTi), Brante (206 GTi). det är dom som jag vet om nu. 6 pers .. sen hörde jag nåt om att radeon skulle dyka upp också.. vore ju trevligt.. om vi sen kunde få dit en 206 RC så vore det nice =)
Vilka är det som kommer nu då? det blir iaf jag (206 GTi), freeman (205 Monte Carlo), Doomdiver (205 GTi), Kinderbesen (306 GTi), Wheiz (206 GTi), Brante (206 GTi). det är dom som jag vet om nu. 6 pers .. sen hörde jag nåt om att radeon skulle dyka upp också.. vore ju trevligt.. om vi sen kunde få dit en 206 RC så vore det nice =)
Last edited by WoberT on Wed Sep 29, 2004 17:18, edited 1 time in total.
Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
Medlem no. 754
garm wrote:Pontus81 wrote:Men som alltid finns det ju väldigt många "fulbyggen" oxå. Tänker väl mest på en golf jag såg som de bara hade slängt in nån snabbt ihoppsnickrad låda i skuffen och försökte poppa med.
jag kommer antagligen ställe upp med min baslåda i en polares bil, en röd golf 3a. Precis som senaste träffen, dock tävlade jag inte då.
*hehe* Mycket möjligt..Men den funkar bra eller?? Får gärna hjälpa mej bygga låda om du har tid nångång t min 405:a
Peugeot 307 Sport 2,0 SW
WoberT wrote:wheiz: vet inte om nån har en sån men jag kan ju fråga.
Vilka är det som kommer nu då? det blir iaf jag (206 GTi), freeman (205 Monte Carlo), Doomdiver (205 GTi), Kinderbesen (306 GTi), Wheiz (206 GTi). det är dom som jag vet om nu. 5 pers .. sen hörde jag nåt om att radeon skulle dyka upp också.. vore ju trevligt.. om vi sen kunde få dit en 206 RC så vore det nice =)
Jag kommer jag me! Vilken tid börjar det?
307 2.0 -06
Brante wrote:WoberT wrote:wheiz: vet inte om nån har en sån men jag kan ju fråga.
Vilka är det som kommer nu då? det blir iaf jag (206 GTi), freeman (205 Monte Carlo), Doomdiver (205 GTi), Kinderbesen (306 GTi), Wheiz (206 GTi). det är dom som jag vet om nu. 5 pers .. sen hörde jag nåt om att radeon skulle dyka upp också.. vore ju trevligt.. om vi sen kunde få dit en 206 RC så vore det nice =)
ahh nice..
Medlem no. 754
Medlem no. 754
WoberT wrote:Brante wrote:WoberT wrote:wheiz: vet inte om nån har en sån men jag kan ju fråga.
ahh nice.... 15-21 har jag för mig.
Samma plats som förra året eller??
307 2.0 -06
Pontus81 wrote:garm wrote:Pontus81 wrote:Men som alltid finns det ju väldigt många "fulbyggen" oxå. Tänker väl mest på en golf jag såg som de bara hade slängt in nån snabbt ihoppsnickrad låda i skuffen och försökte poppa med.
*hehe* Mycket möjligt..Men den funkar bra eller?? Får gärna hjälpa mej bygga låda om du har tid nångång t min 405:a
Hehe. sanningen är den att vi modiferade den ca 3h innan vi åkte dit å spela. kom upp i 137.8db å kan spela mkt mer med kraftigare steg.
Självfallet hjälper man till att bygga ljud, är ju så kul
Peugeot 205 GTI - 86
Team LokeTor
Team LokeTor
[quote="garm[/quote]
Hehe. sanningen är den att vi modiferade den ca 3h innan vi åkte dit å spela. kom upp i 137.8db å kan spela mkt mer med kraftigare steg.
[/quote]
Låter bra d
Håller på å letar ny huvudenhet just nu så ja återkommer när ja hittat en
Tror du att du kan fixa en skiss på hur en låda skulle kunna se ut o skuffen på min bil?? Som det e nu har jag en absolut inte anpassad låda i bilen som spelar uppåt! Fult, dåligt och otroligt irriterande!!! Kör me dubbla Ultimate Titanium 10" nu så kan du ju räkna lite om du vill
MVH
Låter bra d
Tror du att du kan fixa en skiss på hur en låda skulle kunna se ut o skuffen på min bil?? Som det e nu har jag en absolut inte anpassad låda i bilen som spelar uppåt! Fult, dåligt och otroligt irriterande!!! Kör me dubbla Ultimate Titanium 10" nu så kan du ju räkna lite om du vill
MVH
Peugeot 307 Sport 2,0 SW
Pontus81 wrote:
Låter bra d Håller på å letar ny huvudenhet just nu så ja återkommer när ja hittat en
MVH
Tyvärr har jag varken tid eller möjlighet till det. den teoretiska biten med allt uträknande är jag inte super-haj på. Men fråga på zatzy så får du garanterat toppenhjälp
lycka till!
Peugeot 205 GTI - 86
Team LokeTor
Team LokeTor
WoberT wrote:wheiz: vet inte om nån har en sån men jag kan ju fråga.
jag kommer inte komma.. fått en krockskada på bilen.. så iår skippar jag de.. plus att tjejen fyller år så stannar hemma och firar henne istället när endå bilen är smälld
Körde förut 306 RC Edition.
Radeon wrote:WoberT wrote:wheiz: vet inte om nån har en sån men jag kan ju fråga.
jag kommer inte komma.. fått en krockskada på bilen.. så iår skippar jag de.. plus att tjejen fyller år så stannar hemma och firar henne istället när endå bilen är smälld
nää f*n va synd.. hur mycket skadad är bilen då? aja ha det så bra iaf.
Medlem no. 754
Medlem no. 754