Jag har räknat lite snabbt och kommit fram till att denna budget för tre dagar:
Rallypass: 350kr Mat: 500kr Bensin: Om vi är tre från gbg blir det väl ca 250kr/skalle. Boende: 300kr/skalle/natt om det finns något kvar!! Tror inte att det kostar så mycket mer om man hittar något billigt ställe. Eller någon klubbmedlem som bor i närheten med lite plats över
Totalt ca: 1300kr utan boende och ca 2200kr inklusive boende, om nu plats finns. Räknat lite på ungefär bara...jag tror att jag kan fixa denna budget om jag snålar med andra utgifter.
Så räkna med mig!
Gah vad dyrt! Jag har ju inte ens nåt jobb än... Ska räkna på en egen budget, äta knäckebröd när ni äter trerätters!
DAAAARRRNNN!! Ska ju på klassfest den 12:e feb....planerat sedan ett tag tillbaka så det blir ingen rally för mig..
Fasiken också...
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
jo dom kör nog en del sträckor men många blir ju strukna.. Har varit på nåra av dessa snöfattiga rallyena och typ de 3 första bilrna kör på is/snö sen bara sprutar det grus.. Nä höga snöplogskanter ska det va och mycket "drifting"