Vm rallyt i Sverige -05

Här diskuterar vi såväl våra egna officiella träffar som mindre sammankomster och andra evenemang
Fredrik Sjöberg

Post by Fredrik Sjöberg »

Rash wrote:Kanske börjar bli dags att boka biljetter?

http://www.swedishrally.webhotel.tripnet.se/booking.asp

Jag har räknat lite snabbt och kommit fram till att denna budget för tre dagar:

Rallypass: 350kr
Mat: 500kr
Bensin: Om vi är tre från gbg blir det väl ca 250kr/skalle.
Boende: 300kr/skalle/natt om det finns något kvar!! Tror inte att det kostar så mycket mer om man hittar något billigt ställe. Eller någon klubbmedlem som bor i närheten med lite plats över :D

Totalt ca: 1300kr utan boende och ca 2200kr inklusive boende, om nu plats finns. Räknat lite på ungefär bara...jag tror att jag kan fixa denna budget om jag snålar med andra utgifter.

Så räkna med mig! :D

Gah vad dyrt! Jag har ju inte ens nåt jobb än... Ska räkna på en egen budget, äta knäckebröd när ni äter trerätters! :lol:
nesseman
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by nesseman »

tror nog att det finns risk att ni blir besvikna i år.. Det är inte mycket snö i skogarna i värmland.. Satsa på sträckorna i Dalarna om ni ska iväg..
Rash
Guldmedlem
Guldmedlem

Post by Rash »

DAAAARRRNNN!! Ska ju på klassfest den 12:e feb....planerat sedan ett tag tillbaka så det blir ingen rally för mig.. :( :?

Fasiken också...
Honda CBR600RR -07 a la Supersport
http://www.highsider.se
Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Fredrik Sjöberg

Rash wrote:DAAAARRRNNN!! Ska ju på klassfest den 12:e feb....planerat sedan ett tag tillbaka så det blir ingen rally för mig.. :( :?

Fasiken också...

Då slipper jag ha dåligt samvete om jag inte ska med alltså! Lite fel timing pengamässigt...
Fredrik Sjöberg

nesseman wrote:tror nog att det finns risk att ni blir besvikna i år.. Det är inte mycket snö i skogarna i värmland.. Satsa på sträckorna i Dalarna om ni ska iväg..

Gör det nåt om det inte är snö? Kör de inte ändå?
nesseman
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by nesseman »

jo dom kör nog en del sträckor men många blir ju strukna.. Har varit på nåra av dessa snöfattiga rallyena och typ de 3 första bilrna kör på is/snö sen bara sprutar det grus.. Nä höga snöplogskanter ska det va och mycket "drifting"
Post Reply