Nu har jag drygt 90 "wannabe" mail i burken på folk som reggar sig på forumet i "Medlemskap".
Av dessa är det enstaka som betalar in medlemsavgiften...
Vill bara försöka med detta säga att om man inte ämnar att bli fullmedlem med tillhörande inbetalning på 100:- så behöver man inte maila (fylla i uppgifterna) där heller. Det blir lite rörigt till slut med alla mail.
Dessutom har vi ett par som sedan länge reggat sig som klubbmedlem i "Användargrupper" utan att betala medlemsavgift, dessa kommer jag inom kort att avslå om inte avgift erläggs.
Betalning är med andra ord ett måste för att bli godkänd som "Klubbmedlem".
/Stenis
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!! Grumpy Old Fart!!
jag reggade mig o betalade in igår.. =) får hoppas att det kommer ett kort på posten snart då.. en sak till som jag tänkte på .. kanske inte hör hemma här men jag chansar.. om jag ska köpa nåt på realcars e-shop hur gör jag då för att få 10%?
Tjena!Har varit medlem hos er innan, och skulle vilja få tillbaks mitt gamla medlemsnummer(61)då jag hade en 206 GTi. Men nu har jag en 206 RC -04, går det att lösa på något sätt..?, mvh Patrik Leinonen
Om någon missat det (trots min diskreta signatur som syns i ett flertal trådar nästan varje dag ) är det alltså jag som är Medlemsansvarig nu istället för Stenis, och alla frågor rörande medlemskap, betalning, medlemsbrev m.m. ska riktas till mig. Helst via PM eller mail.
Väl mött i sommar!
Mvh
/André
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11 Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
André V wrote:Om någon missat det (trots min diskreta signatur som syns i ett flertal trådar nästan varje dag ) är det alltså jag som är Medlemsansvarig nu istället för Stenis, och alla frågor rörande medlemskap, betalning, medlemsbrev m.m. ska riktas till mig. Helst via PM eller mail.
Väl mött i sommar!
Mvh /André
men ((%)% jag som satte in pengar till stenis idag ta väck denna tråd å lägg in en ny eller nått
ja ja....ni e flexibla härinne så hoppas på snabb service har varit borta ett par veckor å fick ju en smärre chock när man inte kom in på skitsnack forumet