Gott Gott....ja e me på på onsdag!! lite finväder skadar ju inte heller!! vet inte vart man ska träffas, någon inbiten lkpg bo kan ju komma med ett förslag!!
"mmhhum..this is a tasty burger!!"
F.D. kinderbesen
206 RC-04
Såld306 gti-99
kinderbesen wrote:Gott Gott....ja e me på på onsdag!! lite finväder skadar ju inte heller!! vet inte vart man ska träffas, någon inbiten lkpg bo kan ju komma med ett förslag!!
hejs var det dig jag snacka med på nellborgs idag?? misstänker det
Dåså boys nån som har ett bra förslag på plats för lite Puggmingel
Med mitt lokalsinne gärna vid biltema, lr kanske gamla biltema....eller kanske Mjärdevi vid datalinjen (De tre ställen jag hittar till så när på Malmslätt o IKEA)
onsdag funkar för min del.. men vilken tid? Jag jobbar i lkpg då och slutar 16.30.
Ställena som är aktuella tycker jag är maxiparkeringen, ikeaparkeringen, coopparkeringen. Beroende på hur många vi blir då. Maxparkeringen är aningens liten.. bättre att träffas ute på tornby på nån av dom stora parkeringarna o sen åka karavan till max o käka. Iofs har ju tornby öppet till 20 så det lär va en del bilar där då.
Mkt bra......jag kommer nog vara där lite tidigare trots allt.......leta efter en guldfärgad (skitig=bor på en grusväg) Citroën....*jag är svååår att missa*
vilken av ikeas 2 parkeringar? =)
aja är man inte på ena sidan så står det väl ett gäng på andra parkeringen =)...undra ifall man skulle ta o tvätta pärlan innan man åker på fin träff =)
klart du ska tvätta bilen .. min ska glänsa.. men hmm vilken parkering ja.. ta framsidan eftersom det antagligen är minst bilar där.. willys ligger ju som bekant på baksidan o har öppet en timme längre. Så ta den stora.