Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Christofer Soderbaum wrote:Sen att Tomas svamlar lite för att berätta ur dyr HANS bil var i drift är en annan historia, en utbyteslåda i Sverige kostar förresten 32k ca.
Lagat växellådor har vi gjort innan, samt förstärkt fördelningslådor. Gäller det bara att förstärka den är priset betydligt lägre än de 10k TomasG nämner, PM för mer info...
Priserna kan ha gått både upp o ner.... Jag vill minnas att Wizze gav det jag skrev för hans renoverade låda.
Sen så som rosen sa, priserna är ändå ganska humana det jag nämnde för opponera att du kanske surfar nere i Australien o Rosen har annat för sig. Det hjälper ju knappast denna stackars kille om han står där med en rasad låda i handen om han inte kan få hjälp på annat håll..
Visst, oftast går allt att lösa.... Det är bara fråga om priset... Man kan inte utgå ifrån att alla är bilmekaniker o alla har en mekanisk verkstad hemma. Jag har tummen mitt i handen o skapar mer olyckor än nytta i garaget. Därför har jag "anlitat" rosen till det mesta. O då givetvis har jag fått bekosta det hela kanske mer än du som har både kunskap, plats o verktyg...