Försöker ta screenshots men skärmdumpen visar videon när jag klistrar in den i photoshop. Och sparar jag bilden ändå så blir det svart. hehe lustigt fenomen.
205 T16 Pikes Peak
tack för svaren, det gav mer klarhet i det hela. Och naturligtvis menade jag rs200, slant på knapparna eller dyl.
. Någon som vet vad det kan ha varit för någon japanare jag sett? Stod nissan på taket. Sedanmodell.
Försöker ta screenshots men skärmdumpen visar videon när jag klistrar in den i photoshop. Och sparar jag bilden ändå så blir det svart. hehe lustigt fenomen.
<b>Säljes:</b>
205 Mi16
<b>Kör:</b>
Peugeot 205
Peugeot Expert
<b>kört:</b>
Peugeot 309 Gti x2
205 Mi16
<b>Kör:</b>
Peugeot 205
Peugeot Expert
<b>kört:</b>
Peugeot 309 Gti x2
-
Per Larsson
Nissan åkte ju rally med Sunny Gti-R, men det var ju efter grB tiden. Vill minnas att det var 90-92 som dom åkte med den. Bl.a. körde Stig Blomqvist den.
Kan inte minnas att Nissan hade någon GrB-bil.
Min svåger har en film som heter "Super cars of the 80's" eller nåt i den stilen. Det är i.a.f. en film som handlar om GrB bilarna på 80talet. En klart sevärd film. Bl.a är onboard-filmen med 405an i Pikes Peek med.
Kan inte minnas att Nissan hade någon GrB-bil.
Min svåger har en film som heter "Super cars of the 80's" eller nåt i den stilen. Det är i.a.f. en film som handlar om GrB bilarna på 80talet. En klart sevärd film. Bl.a är onboard-filmen med 405an i Pikes Peek med.
mera grus
307 sport -05
307 sport -05
Softishman wrote:Fords bil i grupp b hette RS200 och inte RS500.... Bara ett tillägg... Den gjorde 0-100 på ca 2,6 sek..... Finns en gatregistrerad sådan i sverige med ca 650hkr istället för orginalets 550hkr (evolution varianten).... Dock ingetb tidkort på den ännu.....
EDIT: RS500 är gamla Flügel cosworthen som gjordes -86 & -87..... Den körde man bara rally med inte grupp B....
Finns i Norrköping och är till salu dessutom.. Runt 720 hk är det i den. Kostar bara 220 000 euro.... =)