Stereo
Svar: ja och ja. Diskanten är fäst på undersidan av gallret men den går att montera av, den nya kommer garanterat inte att fästa på samma sätt så där får du hitta på någon egen montering. Jag fäste bara mina på en liten distans undertill med en kraftig dubbelhäftande tejp (spegeltejp). Mittkonsollen går att plocka av, det är bara skruvar och snabbclips, lite pill blir det dock mellan stolarna vid handbromsen, men det går. Räkna bara med att det blir tajt att dra kablar för där är inte mycket plats över. Själv har jag tre lågnivåkablar där nu och det är tajt som f*n. Angående placering av ditt steg, så följer det med ett insynskydd till 307ans bagage som är ganska praktiskt, du drar bara ut det över bagageutrymmet när du vill använda det. Vill du plocka bort det helt finns det förvaring som är precis anpassat för det under baksätet, bara att knuffa in från sidan. Jag hittade ingen bra gömd placering, men å andra sidan var mitt steg rejält stort så jag hade mitt intill ryggstödet. Kolla på batteriet så ska du se vad jag menar med placeringen av kabeln. Jag klöddade också med fästet i min 307, men tog det från den redan fasta terminalen i min 206, vilket resulterade i mycket bättre fäste och enormt mycket sparad tid. 
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator!
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205mi16 Monte Carlo-91
Colut wrote:Svar: ja och ja. Diskanten är fäst på undersidan av gallret men den går att montera av, den nya kommer garanterat inte att fästa på samma sätt så där får du hitta på någon egen montering. Jag fäste bara mina på en liten distans undertill med en kraftig dubbelhäftande tejp (spegeltejp). Mittkonsollen går att plocka av, det är bara skruvar och snabbclips, lite pill blir det dock mellan stolarna vid handbromsen, men det går. Räkna bara med att det blir tajt att dra kablar för där är inte mycket plats över. Själv har jag tre lågnivåkablar där nu och det är tajt som f*n. Angående placering av ditt steg, så följer det med ett insynskydd till 307ans bagage som är ganska praktiskt, du drar bara ut det över bagageutrymmet när du vill använda det. Vill du plocka bort det helt finns det förvaring som är precis anpassat för det under baksätet, bara att knuffa in från sidan. Jag hittade ingen bra gömd placering, men å andra sidan var mitt steg rejält stort så jag hade mitt intill ryggstödet. Kolla på batteriet så ska du se vad jag menar med placeringen av kabeln. Jag klöddade också med fästet i min 307, men tog det från den redan fasta terminalen i min 206, vilket resulterade i mycket bättre fäste och enormt mycket sparad tid.
Jag skulle inte rekomendera att fästa kabeln i säkrings/reläboxen som sitter jämte batteriet. Kabeln som går dit är för klen. Jag ska lägga upp foto på hur jag gjorde, tog max 2 minuter att fästa kabeln på batteriet. Peugeot Borås rekomenderar att man inte monterar slutstegskabel på ringskon i den relä/säkringsboxen.
Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på
Det är tre skruvar. Du måste även ta bort ramen runt handtaget. Köp några extra plastclips från peugeot (typ 3 spänn styck). Lyft insidan snett utifrån och upp, du får eventuellt försöka få in nåt imellan dörren och insidan så du får in fingrarna. Det smäller rätt bra när den lossnar, men det är bara clipsen, de flesta brukar klara sig men det är bra att ha några i reserv 
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator!
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205mi16 Monte Carlo-91
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205mi16 Monte Carlo-91