Ny bilstereo

Frågor om styling eller ljud och bild i bilen (In-Car Entertainment)?
Micke_GTi

Post by Micke_GTi »

Dr. Mabuse wrote:Ett tips är att tänka på vilket ljus displayen har.

Visst är det flashigt med blått, men det är förbannat irriterande att bli bländad av det när man är ute på vägarna på natten när det är mörkt ute. Speciellt där det inte finns gatubelysning.
Då är det skönt med rött eller kanske till och med orange.

Märkte de :lol:

Har du också en 9853a?
Kör: Golf V6 4-Motion -02

Körde: 206 GTi -00

Jobbar som säljare på 3 när jag inte åker runt i puggen
Dr. Mabuse
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by Dr. Mabuse »

Micke_GTi wrote:

Visst är det flashigt med blått, men det är förbannat irriterande att bli bländad av det när man är ute på vägarna på natten när det är mörkt ute. Speciellt där det inte finns gatubelysning.

Har du också en 9853a?
Nej, Jag hade en hi-end Panasonic med blått ljus in min gamla 406:a.
Och det är blå-grönt ljus (fast liet mildare) i den Kenwood som sitter i min 605:a.

Nu när det äntligen har blivit billigt med blått ljus så ska alla tillverkare hoppa på trenden.

Min första Panasonic kunde i alla fall växla mellan grönt och en behaglig röd-orange. Mp3 var knappt uppfunnen på den tiden, men den hade en satans bra 12 skivors CD-växlare som inte tappade spåret för mindre än en kärnvapen-attack... 8)
"When the going gets tough, the Tough get DUCT-tape"

Dr. Mabuse Skeptic Friends Network - 605 SVE 3.0 -98 - Etanolkonverterad med Flexitune Sequential.

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Micke_GTi

Post by Micke_GTi »

Dr. Mabuse wrote:
Micke_GTi wrote:

Har du också en 9853a?
Nej, Jag hade en hi-end Panasonic med blått ljus in min gamla 406:a.
Och det är blå-grönt ljus (fast liet mildare) i den Kenwood som sitter i min 605:a.

Nu när det äntligen har blivit billigt med blått ljus så ska alla tillverkare hoppa på trenden.

Min första Panasonic kunde i alla fall växla mellan grönt och en behaglig röd-orange. Mp3 var knappt uppfunnen på den tiden, men den hade en satans bra 12 skivors CD-växlare som inte tappade spåret för mindre än en kärnvapen-attack... 8)

haha.. gött :lol:
Kör: Golf V6 4-Motion -02

Körde: 206 GTi -00

Jobbar som säljare på 3 när jag inte åker runt i puggen
Post Reply