får massa konstiga felkoder
- danielr112
- Eric Josefsson
Fler klockslag som det inte fungerar på behövs inte tack.
Peugeot 406 2,0ST -00 Till vardags, Såld
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
Mice Elf wrote:Om ni kan, skulle det ju inte skada om ni förklarade vad problemet består i. Brukar lugna trupperna litegrann.Eric Josefsson wrote:Fler klockslag som det inte fungerar på behövs inte tack.
Exakt.
Annars blir det som när politikerna säger att "vi skall ta ned arbetslösheten".
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
- danielr112
wavik© wrote:problemet ligger i att webhotellet supit bort 14 miljoner rader ur databasen som används för sökning och verkar inte lyckas återskapa den...
haha.. har de inte ens backup?
låter nästan som ett bra webhotell...
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
- Dr. Mabuse
- Klubbmedlem

Jag tycker att det låter mer som om webb-hotellet (eller mjukvaru-ansvarig på forumet?) gjort en uppdatering av forum-mjukvaran till version 2.0.22 utan att uppgradera (lägga till nya poster i tabeller) i databasen.
Jag har råkat ut för något liknande när jag administrerade ett annat phpBB-forum. Vid ett tillfälle när webb-hotellet slarvade försvann tusentals poster, men de fanns kvar i databasen, och kom tillbaka efter att ett litet fel rättades till.
Någon som har fulla Admin-rättigheter och skriv-rättigheter till web-servern (dvs, kan ladda upp nya php-filer) kan ju slänga iväg ett PM till mig, så kan vi kanske få till något. Jag börjar tröttna på att inte kunna använda söken.
Jag har råkat ut för något liknande när jag administrerade ett annat phpBB-forum. Vid ett tillfälle när webb-hotellet slarvade försvann tusentals poster, men de fanns kvar i databasen, och kom tillbaka efter att ett litet fel rättades till.
Någon som har fulla Admin-rättigheter och skriv-rättigheter till web-servern (dvs, kan ladda upp nya php-filer) kan ju slänga iväg ett PM till mig, så kan vi kanske få till något. Jag börjar tröttna på att inte kunna använda söken.
"When the going gets tough, the Tough get DUCT-tape"
Dr. Mabuse Skeptic Friends Network - 605 SVE 3.0 -98 - Etanolkonverterad med Flexitune Sequential.
"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Dr. Mabuse Skeptic Friends Network - 605 SVE 3.0 -98 - Etanolkonverterad med Flexitune Sequential.
"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
- 406_Jonathan