FMCS har anmält 7 bilar redan, och vi har bara 5. Är det inte fler som vill köra? Till Parkbanan var intresset bra mycket större...
Det är en bra chans till förarutveckling det här!
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Angelika wrote:Jag och Micke kan ta varsin bil..;P
Ta varsin bil ffs!
Ska se om jag kan ragga med någon peugeot till
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Grymt fett med gillinge... då har man något att se fram emot =)
Jag har hjälm om du vill låna.
har du L-arge hjälm att låna ut?
Ni borde ha Harald Nyborg där uppe med? Dom har hjälmar för 249.-
Har själv skaffat en sån, skönast att ha en egen då dom formar sig efter skallen.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
1. Pär Hansson
2. Jacob Österlindh
3. "orre" Göran Latva
4. "Luuk" Lukas Nilsson
5. Andreas Bystedt
6. Valentin Magnusson (Whale)
7. Michael/Angelika *troligen*
8. Mita
9. Clarre ska väl dessvärre inte köra ska ju hålla i en del av arrangemanget
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Grymt fett med gillinge... då har man något att se fram emot =)
Jag har hjälm om du vill låna.
har du L-arge hjälm att låna ut?
Hur många hjälmar tror du att jag har??
Jag har visserligen en slalomhjälm, borde funka ganska bra. Står ingen storlek i den dock. Flyttar på lördag, så kom förbi ikväll eller imorrn om du vill prova.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Ett litet OBS! Till alla som ska köra. Vi har numera som policy att alla som ska köra bil på området måste göra ett alcotest innan de kör ut på banan. Inlägget är i all välmening så att ni kanske inte tar den där sista på fredagskvällen.
Väl mött den sextonde.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Clarre wrote:Ett litet OBS! Till alla som ska köra. Vi har numera som policy att alla som ska köra bil på området måste göra ett alcotest innan de kör ut på banan. Inlägget är i all välmening så att ni kanske inte tar den där sista på fredagskvällen. Väl mött den sextonde.
Angelika kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
Clarre wrote:Ett litet OBS! Till alla som ska köra. Vi har numera som policy att alla som ska köra bil på området måste göra ett alcotest innan de kör ut på banan. Inlägget är i all välmening så att ni kanske inte tar den där sista på fredagskvällen. Väl mött den sextonde.
helt rätt!
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!