Pratade med FErrita och det känns tyvärr inte aktuellt att sitt och åka till Köping eller nåt sånt för att fixa ett system till bilen, utan vi knatade in på Mkeonomen och beställde deras Sportsystem från Simons. Skulle gå på 4400kr från katten och bakåt. Tyckte det verkade ganska hyggligt ändå.
Är ju bara det att Ferrita håller i evigheter och Simons rostar lika bra som original.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Ska ju visserligen kanske bara ha bilen i nåt år till, då jag börjar närma mej åldern för att skaffa barn. Så det där med livstidsgaranti är ju inte helt nödvändigt för mej.
Numera smygborgare och kör BMW.
BMW 325 Touring -07 *Warum!*
Opel Vectra 2.8t OPC -08 Kombi (Black Mambah!) *Såld*
KennethRC wrote:Ska ju visserligen kanske bara ha bilen i nåt år till, då jag börjar närma mej åldern för att skaffa barn. Så det där med livstidsgaranti är ju inte helt nödvändigt för mej.
har simons ett vanligt system till rc'n? tyckte mig bara hitta rostfritt till rc'n i deras sortiment när jag jagade ett system.
Men deras rostfria kanske rostar lika snabbt som deras vanliga?
KennethRC wrote:Ska ju visserligen kanske bara ha bilen i nåt år till, då jag börjar närma mej åldern för att skaffa barn. Så det där med livstidsgaranti är ju inte helt nödvändigt för mej.
har simons ett vanligt system till rc'n? tyckte mig bara hitta rostfritt till rc'n i deras sortiment när jag jagade ett system. Men deras rostfria kanske rostar lika snabbt som deras vanliga?
Klart det inte rostar om det är rostfritt. Men för 4400.- borde det inte vara rostfritt. Är det det så är det ett kanonpris.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
har simons ett vanligt system till rc'n? tyckte mig bara hitta rostfritt till rc'n i deras sortiment när jag jagade ett system. Men deras rostfria kanske rostar lika snabbt som deras vanliga?
Klart det inte rostar om det är rostfritt. Men för 4400.- borde det inte vara rostfritt. Är det det så är det ett kanonpris.
Killen på Mekonomen slog upp systemet och sa att det verkade vara rostfritt. Det står så iaf på deras hemsida.
Numera smygborgare och kör BMW.
BMW 325 Touring -07 *Warum!*
Opel Vectra 2.8t OPC -08 Kombi (Black Mambah!) *Såld*