Marie wrote:Jag blev besviken på att det inte var fler bilar, hade i stort sett sett alla redan. Hade inte betalat 130 spänn om jag vetat det innan... Tur att jag inte åkte till Göteborg enbart för att gå på den mässan.
Det är bara för mig att gå till djursholm, gratis se många fler exlusivare bilar, dessutom i in action. Jönsson är lite avis på mig, ang fått åka mclaren
Hihi, jag har också fått se många fler exklusivare bilar gratis...
Har du fått åka McLaren?! Ballt! (Får jag ta på dig nästa gång vi ses?)
Marie wrote:Jag blev besviken på att det inte var fler bilar, hade i stort sett sett alla redan. Hade inte betalat 130 spänn om jag vetat det innan... Tur att jag inte åkte till Göteborg enbart för att gå på den mässan.
Det är bara för mig att gå till djursholm, gratis se många fler exlusivare bilar, dessutom i in action. Jönsson är lite avis på mig, ang fått åka mclaren
Hihi, jag har också fått se många fler exklusivare bilar gratis... Har du fått åka McLaren?! Ballt! (Får jag ta på dig nästa gång vi ses?)
Every tajm bejb Haha nä skämt å sido, japp.. fast, oreggad för tillfället (finns det reggade i sverige?) gick väl som snabbast i 40-45 km/h.. Ägaren var rätt nojjig å jag hur nojjig somhelst som fick åka med. vilken känsla! bara runt hörnet och kvarteret i djursholm för att sedan glida in i garaget igen
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
är inget direkt "f*n" av slr'en.. 2ton silverklump är ju inte så jäkla roligt o busa runt med mer än på autobahn o då finns de nog roligare bilar ändå.. bara tyckte att de va roligt att dom fått dit en såpass ovanlig bil. Ball att du fått åka en sån dock! får ja prata med dig nästa gång vi ses?
angående challengern så visst ser den ball ut.. förutom en "liten" detalj.. när dom byggde bilen så hade nog någon skrivit fel scala på ritningen.. den är ju f*n 5 nummer för stor.. en hummerh1 ser ju ut som en barnvagn ffs men formerna I like!
Jönsson wrote:får ja prata med dig nästa gång vi ses?
Vi kan pussas ochså?
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Tobbe Tuff wrote:smaken är som baken, hårig. Det är min line XD
btw, challengern ser bra mycket fetare ut i verkligheten. Glodde på en i lördags.
Visst f*n va den skön me hela 22tums på. Riktigt hårig va den. Digga den fett. Skön lack oxå...
Helt stört hård bil. Alltid tyckt att den är snygg men lite slätstruken när man sett foton. Var en jävla skillnad att se den live. 575 000....hmm blir hela studielånet i månadskostnad =/