Anledningen till att jag tycker detta är så viktigt är att forumet är faktiskt där de flesta spenderar mest tid i klubben. Just nu så ser vårt forum riiiiiiktigt sunkigt ut jämfört med typ alla andra.
Här sker ju det första mötet med klubben och då står vi iklädda en för liten tweedkostym från mitten av åttitalet och cocaflaskbottensglasögon och säger att vi är det fräckaste och ballaste som finns
Jag kanske överdriver men det är en viktig grej för att få fler medlemmar
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
Ankan wrote:på php3bb så finns det en inbyggd "tidsmaskin" som sparar de olästa inläggen..tills nästa gång jag loggar in.
Som det är nu, så när jag loggar ut, så blir alla olästa markerade som lästa.
Inläggen ja?
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Startsidan med tillhörande sidor kan man väl göra något enklare i joomla och så kan man ge inlogg till vissa så kan man skriva nyheter snabbt och enkelt på sidan.
Vad sägs?
Peugeot 306 GTi -97 Bruksbil, på riktigt
Peugeot 306 GTi -97 Busbil
Peugeot 306 GTi -00 Inga planer?!
hediis wrote:Startsidan med tillhörande sidor kan man väl göra något enklare i joomla och så kan man ge inlogg till vissa så kan man skriva nyheter snabbt och enkelt på sidan.
Vad sägs?
Tyvärr har inte webbfarbror haft tid men det är en helt klart grym idé!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
hediis wrote:Startsidan med tillhörande sidor kan man väl göra något enklare i joomla och så kan man ge inlogg till vissa så kan man skriva nyheter snabbt och enkelt på sidan.
Vad sägs?
Tyvärr har inte webbfarbror haft tid men det är en helt klart grym idé!
Jag och far kan börja göra ett snabbt utkast och se om det är intressant. Jag har ratat joomla innan men det får jag väl äta upp nu ^^
Peugeot 306 GTi -97 Bruksbil, på riktigt
Peugeot 306 GTi -97 Busbil
Peugeot 306 GTi -00 Inga planer?!
Ja en uppfräsching är planerad .. men vad får web-farbrorn berätta när han har tid..
tänkte att polaren kunde få göra ett försök till att byta forum iaf.. men då vill han veta om där är något specialhack på forumet eller det bara är att föra över databasen till phpbb3..