Honda bjuder in till Mittsverige banan 19/6-2010
Jag tänkte isåfall åka upp på fredagskvällen och knoppa i bilen. Tänkte åka hem lördag kväll. Det vore ju trevligt om vi blev fler.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
Jag kommer befinna mig i Sundsvall från fredag förmiddag till söndag kväll (eventuellt längre). Kan hända att man tar sig en tur ut till Mittsverigebanan också om man nu ens får komma in på området om man inte är medlem och inte ska köra. Det hade helt klart varit trevligt att byta några ord med någon/några ur klubben och spana in lite bilar. 
pät wrote:Veiko wrote:Kostar ju inget o titta.
Nä, det hoppas jag inte.![]()
![]()
Tänkte bara om dom inte släpper in folk som icke ska köra då det blir svårare för dom att hålla koll på att folk har licens och sånt. Har aldrig varit på någon klubbträff sådär så jag vet inte hur det funkar egentligen.
Brukar inte va några problem o komma in.
--------------------------------------------
307 SW 2,0 -03
BennySteen
Jag pratade med hondaklubbens kontaktperson(daniel fernero) i måndags om jag fick komma med ett helt annat bilmärke (porsche) och det gick fint.
Jag åker på morgonen från Umeå (22mil) men har varit flera ggr tidigare på mittsverigebanan.
ca 1 km från banan söderut finns en stugby/camping som är prisvärd och trevligt. Honda folket skall träffas där på fredagskvällen och grilla och ljuga bil. Så ni som kommer långt ifrån rekommenderas det stället.
http://www.antjarnscamping.com/
Dom har 4 och 2 bäddstugor. Tror även dom skulle stanna på lördagskvällen.
Att sova i bilen är ingen höjdare, i synnerhet om man tänkt köra bana dagen efter. För att inte tala om ifall man skall höra hem senare på lördagen....
syns på bananen.
/benny
Jag åker på morgonen från Umeå (22mil) men har varit flera ggr tidigare på mittsverigebanan.
ca 1 km från banan söderut finns en stugby/camping som är prisvärd och trevligt. Honda folket skall träffas där på fredagskvällen och grilla och ljuga bil. Så ni som kommer långt ifrån rekommenderas det stället.
http://www.antjarnscamping.com/
Dom har 4 och 2 bäddstugor. Tror även dom skulle stanna på lördagskvällen.
Att sova i bilen är ingen höjdare, i synnerhet om man tänkt köra bana dagen efter. För att inte tala om ifall man skall höra hem senare på lördagen....
syns på bananen.
/benny
Det blev inget av med den saken. Det skulle ju bli dåligt väder, dessutom är det inte så kul med nära 80 mil tor. Speciellt inte efter att precis ha varit på Sturup 140 mil tor.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.