var köpa biligt avgas?
Du får skaffa en pojkvän med svets
Vet själv hur det är, när jag inte jobbar på verkstad har jag inte heller tillgång till så mycket resurser. Brukar låna garage av folk men det är inget kul. På jobbet jag har nu finns i princip allt! Svets, lyftar, co-mätare, bromsprovare m.m. Drömmen vore ju att ha ett eget garage med allt det där
Vet själv hur det är, när jag inte jobbar på verkstad har jag inte heller tillgång till så mycket resurser. Brukar låna garage av folk men det är inget kul. På jobbet jag har nu finns i princip allt! Svets, lyftar, co-mätare, bromsprovare m.m. Drömmen vore ju att ha ett eget garage med allt det där
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
amar >> ja det är nog inte helt omöjligt. Jag ska svetsa klart mitt system nästa helg. Ska skippa mellan-dämpet. Borde göra susen.
Men men...hm, får snacka ihop oss om svetsen o så. Jag ska fråga om det e lungt o låna den, eller att du kommer hit till oss med bilen, så fixar vi det..
Men men...hm, får snacka ihop oss om svetsen o så. Jag ska fråga om det e lungt o låna den, eller att du kommer hit till oss med bilen, så fixar vi det..
Kör Lincoln LS
Föredettingar:
Dodge Magnum
Cherry Turbo
Peugeot 406
Peugeot 205 GTI -89 slaktad
Peugeot 205 GTI LeMans - såld
Föredettingar:
Dodge Magnum
Cherry Turbo
Peugeot 406
Peugeot 205 GTI -89 slaktad
Peugeot 205 GTI LeMans - såld
henx: det skulle verkligen uppskattas...
adda mig på icq eller msn så kan vi prata vidare om det.
msn: [email protected]
adda mig på icq eller msn så kan vi prata vidare om det.
msn: [email protected]