Jag har köpt det begagnat så man kan ju inte bästäma hur det ska se ut då men jag tycker att det är läckert .. man sliper ju den där japsdämparen för det är jag så trött på det sitter ju snart på alla bilar
bider på föra ägaren
snyggt
jiiihhaa på gassen bara
Nu kör man Subaru Impreza 2,0T-D Sport
19 Varv med en Mini Cooper GP
2 varv med 206 GTI
25 varv med 206 RC
4 varv med 307 HDI med bil
1 varv med Honda civic Type-R 07
1 RF900R hoj på Ringen
Jag har köpt en ny grill, förra va sönder, 6L high quality syntetolja, 5 nya stift, oljefilter, invändig motortvätt, 2 st ovala slutpipor , hammarlack och en ny svindyr knappsats till elhissarna
Arne Lindgren wrote:8 st volvo jordterminaler... bättre är dom som sitter på puggen.
Hur ser dom ut jämfört med puggens? Gärna en bild eller artikelnummer har jordproblem med en bil.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
br1nk wrote:Jag har köpt det begagnat så man kan ju inte bästäma hur det ska se ut då men jag tycker att det är läckert .. man sliper ju den där japsdämparen för det är jag så trött på det sitter ju snart på alla bilar
för att avgaserna går in och ut på samma sida av dämparen. det blir ett sämre flöde av en sådan dämpare.
Vet inte hur den är uppbyggd inuti, om det är ett långt rör alternativt kammare. I vilket fall som helst blir det tokskarpa krökar inuti.
oduglig var kanske att ta i då den rimligtsvis fungerar men inte ur effektsynpunkt.
br1nk wrote:Jag har köpt det begagnat så man kan ju inte bästäma hur det ska se ut då men jag tycker att det är läckert .. man sliper ju den där japsdämparen för det är jag så trött på det sitter ju snart på alla bilar
bider på föra ägaren
BILD BILD
snyggt
Riktigt läckert!
men tackar
JA visst är det
jiiihhaa på gassen bara
2 varv med 206 GTI
25 varv med 206 RC
1 RF900R hoj på Ringen
Tobbe Tuff wrote:för att avgaserna går in och ut på samma sida av dämparen. det blir ett sämre flöde av en sådan dämpare. Vet inte hur den är uppbyggd inuti, om det är ett långt rör alternativt kammare. I vilket fall som helst blir det tokskarpa krökar inuti.
oduglig var kanske att ta i då den rimligtsvis fungerar men inte ur effektsynpunkt.
inte jag heller men jag tycker ju att Ferrita
borde veta va dom gör.. Men här är bätre flöde i deta änn orginal .
Och det låter lite bätre
jiiihhaa på gassen bara
2 varv med 206 GTI
25 varv med 206 RC
1 RF900R hoj på Ringen