phnom wrote:E20 mellan alinge å floda, åker en del där. ingen som sett en röd coupe? =)
Jo någon gång har jag sett en röd Cuppa ..... men blinkar man så missar man den... kan det vara du
Det som inte dödar, det härdar!
205 XR grå muz, går som en skinnflådd kanin
309 look m 8V gti 1,9-89
405 MI 16 -92................:::::SÅLD
405 MI 16 -90 styckmördad::SÅLD
Renault scenic 1,6-00
Seat Toledo 2,0 GT::::::::::::såld
VW Caravelle Coach m volvomotor::såld,
Till en fam. i Nigeria!!!!!!!!
Honda 550 F1, med touringkåpa
Hobby Prestige 545 T
WHISKY TAR FORT SÅ JÄVLA SLUT!!!
Fort tar Whisky så jävla slut..
Här i Gbg ser man ju bara Cronelid å Rash, var e alla andra ? , min bil är ju inte heller helt anonym numera, bara att det är en 309 gör den numera ganska udda i trafiken.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
snillet wrote:Här i Gbg ser man ju bara Cronelid å Rash, var e alla andra ? , min bil är ju inte heller helt anonym numera, bara att det är en 309 gör den numera ganska udda i trafiken.
Jag trodde jag såg din mellan floda å gbg i helgen men det var en rishög, å du var bortrest
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Såg Alex 206 Sw på jobb idag! Ha, pratade t.o.m med honom! Hörde att det löste sig med problemen osse! Ingen som sett en silvrig 306:a i trakterna runt malmö/lund? Nä just det, det är ju GTi. Ingen som hinner se en då ju!
Tycker för övrigt att det är dåligt skyltat med PSC på bilarna, bara o hänga på en skylthållare eller nått så man vet att du är med!
Reservdelsbytare på Peugeot Malmö
106 Rallye -97 *Såld*
phnom wrote:E20 mellan alinge å floda, åker en del där. ingen som sett en röd coupe? =)
Jo någon gång har jag sett en röd Cuppa ..... men blinkar man så missar man den... kan det vara du
Skulle kunna vara, brukar tuffa på "lite" över gränsen ibland :p Är ju inte den vanliga röda, utan typ vinröd metallic för övrigt
Jodå! tror nog att det är du
Det som inte dödar, det härdar!
205 XR grå muz, går som en skinnflådd kanin
309 look m 8V gti 1,9-89
405 MI 16 -92................:::::SÅLD
405 MI 16 -90 styckmördad::SÅLD
Renault scenic 1,6-00
Seat Toledo 2,0 GT::::::::::::såld
VW Caravelle Coach m volvomotor::såld,
Till en fam. i Nigeria!!!!!!!!
Honda 550 F1, med touringkåpa
Hobby Prestige 545 T
WHISKY TAR FORT SÅ JÄVLA SLUT!!!
Fort tar Whisky så jävla slut..
snillet wrote:Rullade förbi en vit 205GTI med svarta bakrutor utan för fönstret hör i sisjön alldeles nyss, kom uppifrån bilprovningshållet.
Påtal om nästan något annat..
För jäkligt längesen så skrev ja i denne tråden om en 205 lemans me 17" som rullat förbi mitt hus några gånger.. har nu upptäckt att den står parkerad i Ängelholm vid bilprovningen Funderar på o smyga dit o sätta ett psc-visitkort..
snillet wrote:Rullade förbi en vit 205GTI med svarta bakrutor utan för fönstret hör i sisjön alldeles nyss, kom uppifrån bilprovningshållet.
Påtal om nästan något annat..
För jäkligt längesen så skrev ja i denne tråden om en 205 lemans me 17" som rullat förbi mitt hus några gånger.. har nu upptäckt att den står parkerad i Ängelholm vid bilprovningen Funderar på o smyga dit o sätta ett psc-visitkort..
kör på
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Tror jag såg Andreas Bystedt blåa cupa här om dagen! i Täby. inte säker men det finns väl inte så många med den färgen...
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...