El_Zeta wrote:306 GTI stolar är för breda för skåpet.
Kan väl inte stämma Stolarna i vår Partner -03 är definitivt biffigare än de i min S16, och SÅ mycket kan det väl inte skilja i storlek mellan S16 och GTI stolar?
Cosworthstolar är ju sjysst förvisso
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Joi wrote:Köpte ny lack till fram och bakspoilern på ådin för 2 veckor sen. Igår blev jag påkörd av en lastbil bakifrån så de är bara in på behandling igen..
El_Zeta wrote:306 GTI stolar är för breda för skåpet.
Kan väl inte stämma Stolarna i vår Partner -03 är definitivt biffigare än de i min S16, och SÅ mycket kan det väl inte skilja i storlek mellan S16 och GTI stolar?
Cosworthstolar är ju sjysst förvisso
Med dom måtten jag fick så är dom ca 3-4cm bredare i sittdynan. När du stänger dörren så är dörrfacket ca 1cm från stolen på originalstolarna. Jag kan ju förvisso flytta stolen inåt lite men det blir tight, och jag kommer inte sitta i mitten av ratten . Cosworth stolarna är ca 5cm smalare så det blir bättre.
Last edited by El_Zeta on Sun Jun 06, 2010 20:30, edited 1 time in total.
Joi wrote:Köpte ny lack till fram och bakspoilern på ådin för 2 veckor sen. Igår blev jag påkörd av en lastbil bakifrån så de är bara in på behandling igen..
Haha, got to love the irony.
Men äckligt att bli påkörd öht, speciellt av en lastbil Verkar ha gått lindrigt till iaf, skönt att höra.