AnteKarlsson wrote:Hmm finns det ingen mer PSC medlem i Linköping?? Eller är jag helt ensam här?? Ser inte någon??
Eller kanske bara är blind helt enkelt
Hehe jag bor i Linköping. Ägare till en knallröd RC med stylade bakljus.
hehe okey Finns väl ett par och leta efter då, men kanske bara din som är med här?? Har du någon PSC dekal på den??
Tror jag är ensam här inne med min röda 206 RC. Iaf från Linköping. Dock har jag ingen dekal på den tyvärr...
finns tre röda rc som jag vet... men är nog fler...
kirra en dekal så ja ser dig nu
Hehe får ta och göra det.
På tal om att du Veiko såg den där röda 206 RC:n i fredags vid Mc Donalds...Det var troligen vi hehe! Tjejen kollade upp sitt saldo och vi hade tydligen varit på donkan den fredagen!
Numera smygborgare och kör BMW.
BMW 325 Touring -07 *Warum!*
Opel Vectra 2.8t OPC -08 Kombi (Black Mambah!) *Såld*
AnteKarlsson wrote:Hmm finns det ingen mer PSC medlem i Linköping?? Eller är jag helt ensam här?? Ser inte någon??
hehe okey Finns väl ett par och leta efter då, men kanske bara din som är med här?? Har du någon PSC dekal på den??
Tror jag är ensam här inne med min röda 206 RC. Iaf från Linköping. Dock har jag ingen dekal på den tyvärr...
På tal om att du Veiko såg den där röda 206 RC:n i fredags vid Mc Donalds...Det var troligen vi hehe! Tjejen kollade upp sitt saldo och vi hade tydligen varit på donkan den fredagen!
hehe du är inte den som står på Järdalavägen möjligen??
hehe du är inte den som står på Järdalavägen möjligen??
Nja Ante, brukar ha bilen parkerad i parkeringshuset Baggen. Måste fasiken ta ut pärlan på en sväng nu när solen skiner..
Numera smygborgare och kör BMW.
BMW 325 Touring -07 *Warum!*
Opel Vectra 2.8t OPC -08 Kombi (Black Mambah!) *Såld*
Ja ger mig f*n på att jag såg Thedagger idag vid en korsning stog där en mörk citroen med något som såg ut som en kepsbeklädd tobbe i, som glodde en del på 307'an jag satt i.. körde mot örkelljunga..
Såg en Blå och en grå 206 idag i Vikingstad som såg trevliga ut... Den grå ganska orginal men den blå hade fått på lite kjolar... Tror kanske det var PSC medlem... Är det någon som känner igen sig???
Jönsson wrote:Ja ger mig f*n på att jag såg Thedagger idag vid en korsning stog där en mörk citroen med något som såg ut som en kepsbeklädd tobbe i, som glodde en del på 307'an jag satt i.. körde mot örkelljunga..
Jag var inte utanför huset igår, har isolerat mig med bilen i garaget.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Jönsson wrote:Ja ger mig f*n på att jag såg Thedagger idag vid en korsning stog där en mörk citroen med något som såg ut som en kepsbeklädd tobbe i, som glodde en del på 307'an jag satt i.. körde mot örkelljunga..
Jag var inte utanför huset igår, har isolerat mig med bilen i garaget.
Johnson wrote:Såg maries vita och peggens fina bilar i skövde igår Och minst 2 coupéer och ett par till..
Var många fina där iaf
Jo, å sen en dödsolycka:
Strax efter rejsen...
Synd på de oskyldige i renaulten som ser ut som något annat nu mera...
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Marie wrote:Tack och lov var det inte jag som var den 22-åriga tjejen som omkom...
De tycker vi me
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Hmm nää det va ju inget roligt med det. Har tydligen missat det helt. Var det under race eller vad??
Det skulle väl bli race... Det var mellan 300 - 400 bilar, alla träffades i Skövde och åkte i karavan till Tibro. Men polisen var redan på plats när vi kom till Tibro, så det blev aldrig något körande...