Var nere o badade precis nu på kvällen. Det var flera grader varmare. Massa folk som satt med bar överkropp trors att kl e 2100 . Satan vilken sommar det kommer att bli. Dock komme ringen fest att topa förra helgens tokerier
Panzer wrote:Jag vill ha uppdateringar från wobert
Hehe jadu.. sitter faktiskt hemma hos tjejen nu .. o jag har träffat hennes morsa men hon har inte sagt nånting som tur är.. allt är som vanligt :D:D *andas ut*
Ha ha ha.. Det kommer Robert... Det kommer
nääää säg inte sådär .. tror faktiskt inte hon säger nåt.
Hehe jadu.. sitter faktiskt hemma hos tjejen nu .. o jag har träffat hennes morsa men hon har inte sagt nånting som tur är.. allt är som vanligt :D:D *andas ut*
men hon kommer alltid o veta o en vacker dag när du kommer förbi och din fv inte e där så kommer hon kasta sig på dig, o vad gör du då?
men hon kommer alltid o veta o en vacker dag när du kommer förbi och din fv inte e där så kommer hon kasta sig på dig, o vad gör du då?
Hehe, är svärmor en MILF eller?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!
Tackar och bockar över att man gått så obemärkt förbi... men det är Lugnt... vet inte vem du är heller. Nästa stora träff ska jag ha min tröja som det står Tezz på. Så alla vet...
Jag har alltid rätt. Det bara är så.
Jag är handledare till min kompis som ska ta körkort.. ska lära honom älska bilar.
Äger: Flizan. Skoda Filicia
Längtar efter: Pugg 1007. tänk om man hade råd..
Lilla Bus är död. Skrotad i feburari -06