ny axel till rallyen! inget kladd med renovering heller, bara montera hjullager och bromsar och smacka dit men givetvis hade de glömt bussningarna mot karossen, så det blir inget åka på minst en vecka nu iaf tills jag får hem dem
datapata wrote:ny axel till rallyen! inget kladd med renovering heller, bara montera hjullager och bromsar och smacka dit men givetvis hade de glömt bussningarna mot karossen, så det blir inget åka på minst en vecka nu iaf tills jag får hem dem
datapata wrote:ny axel till rallyen! inget kladd med renovering heller, bara montera hjullager och bromsar och smacka dit men givetvis hade de glömt bussningarna mot karossen, så det blir inget åka på minst en vecka nu iaf tills jag får hem dem
Last edited by R-Gubbe on Thu Aug 26, 2010 23:41, edited 1 time in total.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
£390 Ska vi sambeställa, för jag ska ta hem en? Förutsatt att pata säger att dom är bra, vilket det verkar vara.
den ser bra ut, och de skickade bussningarna direkt som de glömt. de hade tydligen blandat ihop min order med en från danmark. ska väl montera innan jag berömmer dem, men allt SER bra ut, och det är en seriös firma som vet vad de gör. återkommer när axeln är monterad
Det här med vaxning har aldrig varit min grej men så hitta jag Turtle wax it wet som bara sprayas på direkt efter att man sköljt av bilen efter tvätt. Torka bort med papper eller sämskskinn och man har verkligen en skinande ren bil, superbra.